reklama

Apple a Xiaomi táhne trh s wearable

Apple a Xiaomi táhne trh s wearable
2018-05-29T08:30:32+02:00
• 29. 5. 2018

Analytická společnost Canalys vydala aktuální statistiku k podílům jednotlivých výrobců na trhu s nositelnými zařízeními za první čtvrtletí letošního roku. Zatímco o první příčku je sváděn velmi vyrovnaný souboj, tak ostatní producenti s citelnou ztrátou si musí rozebrat třetí a nižší méně populární pozice. Průzkum trhu odhaluje také obrovské rozdíly v prodejních cenách a podílech různých druhů zařízení.

Boj dvou stran mince

Jedna strana na prvním místě patří společnosti Apple, která celkem dodala 3,8 milionů zařízení a k tomu velkou měrou napomohla poslední generace hodinek Watch s podporu LTE či OLED displejem. Druhou stranu v podobě druhé pozice zastává čínské Xiaomi, a to zvládlo dodat 3,7 milionů zařízení. Neuvěřitelných 90 % dodávky tvořil jen fitness náramek Mi Band prodávaný za zcela odlišnou cenu.

Třetí místo zaujímá firma Fitbit s podílem 11 %, v závěsu se drží Garmin (7 %) a Huawei (6 %). Za poslední rok bylo dohromady dodáno 20,5 milionů zařízení, což představuje nárůst o 35 % oproti loňskému výsledku ve stejném období. Přestože výrobci expedovali více základních chytrých náramků, tak chytré hodinky stále tvoří 80 % příjmů. Například Garmin s 1 milionem dodaných hodinek je druhým největším dodavatelem chytrých hodinek.

Zdroj: canalys.com

reklama
reklama

Antonín Horňáček

Členem Dotekománie od samotného založení a tato věrná podpora trvá přes dlouhých 10 let. Oblíbeným výrobcem je jednoznačně kalifornský Apple, ale velmi rád vzpomíná na BlackBerry.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim