Domů » Články »
Analytická společnost Canalys vydala aktuální statistiku k podílům jednotlivých výrobců na trhu s nositelnými zařízeními za první čtvrtletí letošního roku. Zatímco o první příčku je sváděn velmi vyrovnaný souboj, tak ostatní producenti s citelnou ztrátou si musí rozebrat třetí a nižší méně populární pozice. Průzkum trhu odhaluje také obrovské rozdíly v prodejních cenách a podílech různých druhů zařízení.
Boj dvou stran mince
Jedna strana na prvním místě patří společnosti Apple, která celkem dodala 3,8 milionů zařízení a k tomu velkou měrou napomohla poslední generace hodinek Watch s podporu LTE či OLED displejem. Druhou stranu v podobě druhé pozice zastává čínské Xiaomi, a to zvládlo dodat 3,7 milionů zařízení. Neuvěřitelných 90 % dodávky tvořil jen fitness náramek Mi Band prodávaný za zcela odlišnou cenu.
Třetí místo zaujímá firma Fitbit s podílem 11 %, v závěsu se drží Garmin (7 %) a Huawei (6 %). Za poslední rok bylo dohromady dodáno 20,5 milionů zařízení, což představuje nárůst o 35 % oproti loňskému výsledku ve stejném období. Přestože výrobci expedovali více základních chytrých náramků, tak chytré hodinky stále tvoří 80 % příjmů. Například Garmin s 1 milionem dodaných hodinek je druhým největším dodavatelem chytrých hodinek.
Zdroj: canalys.com
Domů » Články »
Odlehčená verze Honor 10 Lite byla poodhalena
Virtuální operátor Tesco Mobile rozšířil své tarify
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře