reklama

Apple a Xiaomi táhne trh s wearable

Apple a Xiaomi táhne trh s wearable
2018-05-29T08:30:32+01:00
• 29. 5. 2018

Analytická společnost Canalys vydala aktuální statistiku k podílům jednotlivých výrobců na trhu s nositelnými zařízeními za první čtvrtletí letošního roku. Zatímco o první příčku je sváděn velmi vyrovnaný souboj, tak ostatní producenti s citelnou ztrátou si musí rozebrat třetí a nižší méně populární pozice. Průzkum trhu odhaluje také obrovské rozdíly v prodejních cenách a podílech různých druhů zařízení.

Boj dvou stran mince

Jedna strana na prvním místě patří společnosti Apple, která celkem dodala 3,8 milionů zařízení a k tomu velkou měrou napomohla poslední generace hodinek Watch s podporu LTE či OLED displejem. Druhou stranu v podobě druhé pozice zastává čínské Xiaomi, a to zvládlo dodat 3,7 milionů zařízení. Neuvěřitelných 90 % dodávky tvořil jen fitness náramek Mi Band prodávaný za zcela odlišnou cenu.

Třetí místo zaujímá firma Fitbit s podílem 11 %, v závěsu se drží Garmin (7 %) a Huawei (6 %). Za poslední rok bylo dohromady dodáno 20,5 milionů zařízení, což představuje nárůst o 35 % oproti loňskému výsledku ve stejném období. Přestože výrobci expedovali více základních chytrých náramků, tak chytré hodinky stále tvoří 80 % příjmů. Například Garmin s 1 milionem dodaných hodinek je druhým největším dodavatelem chytrých hodinek.

Zdroj: canalys.com

reklama
reklama

Antonín Horňáček

Členem Dotekománie od samotného zrodu. Tato věrná podpora trvá přes 6 let. Oblíbeným výrobcem je Apple, proto taky spokojeně užívá šťavnatý iPhone X.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit