reklama

Firma Mobvoi vybrala už 1,8 milionu dolarů na sluchátka TicPods Free aktualizováno

Firma Mobvoi vybrala už 1,8 milionu dolarů na sluchátka TicPods Free [aktualizováno]
2018-05-19T16:30:22+02:00
• 19. 5. 2018
1

Aktualizováno 19. 5.

Před měsícem došlo na spuštění nové kampaně společnosti Mobvoi. Tentokrát lákala na bezdrátová sluchátka, která sice v některých ohledech nabízí slabší specifikace než konkurence, ale je to nahrazeno nižší pořizovací cenou.

Do konce kampaně zbývá měsíc a už nyní se podařilo vybrat přes 1,8 milionů dolarů od 14 759 lidí. Zřejmě se tato kampaň zařadí na druhé místo ohledně všech, které společnost kdy pořádala. Například minulý rok se podařilo vybrat přes 3 milionu dolarů na hodinky Ticwatch S&E a roce 2016 bylo vybráno přes 2 miliony dolarů na hodinky Ticwatch 2.

Původní článek 17. 4.

Společnost Mobvoi na sebe upozornila, když představila hodinky Ticwatch E/S (recenze). Za relativně nízkou cenu tak zákazník získá hodinky se systémem Android Wear/Wear OS od Googlu. Nyní firma spouští novou crowdfundingovou kampaň, v rámci které chce upozornit a nalákat na další produkt – TicPods Free.

TicPods Free

Ve své podstatě se jedná o bezdrátová sluchátka po vzoru Apple AirPods. Mobvoi uvádí mezi hlavními přednostmi například dotykové ovládání skrze pravé sluchátka, přičemž lze aktivovat i chytrého asistenta. Dále nabízí automatickou detekci, když si je vložíte do uší.

Samozřejmě nabízejí možnost využití jako hands-free, přičemž mikrofon je k dispozici u obou sluchátek. Mezi pokročilejšími funkcemi lze nalézt například odstranění a izolaci šumu nebo voděodolnost v rámci certifikace IP5x.

Samotná baterie má vydržet až 18 hodin přehrávání hudby, ale jedná se o kombinovaný údaj. Sluchátka vydrží 4 hodiny a dodávaná krabička poskytuje dalších 14 hodin. Nabíjení je zde ale rychlé – výrobce uvádí, že po 15 minutách nabíjení z krabičky poskytnou 85 minut přehrávání hudby.

Samotná cena byla nastavena pro nejrychlejší zájemce na 59 dolarů bez poštovného, přičemž běžná cena bude 129 dolarů. Ačkoliv kampaň odstartovala v 19:00 (17. dubna 2018) a společnost požadovala minimálně 50 000 dolarů, aby byla kampaň považována za úspěšnou, tak již 15 minut od zahájení se podařilo vybrat 99 161 dolarů.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Petr Hošek

17. 4. 2018, 20:31
Android aplikace

No tak si radši nechám Samsung gear iconx…

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim