Domů » Články » Aplikace »
Společnost Apple v roce 2010 představila vlastní reklamní síť pro mobily, jež se jmenovala iAd App Network. Tehdy lákala na několik zajímavých vlastností. Například 60 % příjmů šlo přímo vývojářům a že je vše součástí iOS 4+. Po takřka 5,5 letech ale dochází ke změně.
Apple se rozhodl, že samotnou reklamní síť ukončí k 30. červnu 2016, přičemž už nyní nelze zakládat nové projekty. Není zcela jasné, jestli nebude představena náhrada. Důvodem ukončení je zřejmě malý podíl na trhu. Podle eMarketer se měl pohybovat v roce 2015 kolem 5,1 % v USA.
I sám Tim Cook poukázal na to, že iAd je velmi malou součástí byznysu celé společnosti Apple. Zřejmě již nedocházelo ke generování dostatečného zisku. Pravděpodobně Apple nyní získává lepší příjmy skrze svou platební metodu Apple Pay, na kterou se více soustřeďuje. Uvidíme, jestli nechystá něco nového a jiného.
Zdroj: phonearena.com
Domů » Články » Aplikace »
Čínská vláda povolí Googlu spustit své služby
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře