Zdroj: Dotekomanie.cz
Domů » Články »
Meta, společnost, která vlastní sociální sítě Facebook a Instagram, se nikterak netají tím, že hlavním zdrojem financí jsou reklamy a chování uživatelů i mimo síť, díky čemuž mohou být reklamy cíleny s vysokou přesností. Meta je ale také pod velkým tlakem regulátorů včetně EU, kteří na společnost tlačí, aby uživatelům umožnila se odhlásit ze “špehování”, pakliže si to nepřejí.
Instagram získává funkci pro vylepšení soukromí
Podobně, jako mají uživatelé možnost se odhlásit ze sledování mimo sociální síť Facebook, tedy, že je společnost nebude sledovat skrze partnerské weby a aplikace, nově tuto možnost zavádí i pro uživatele na Instagramu. Již delší čas jsou tyto dvě sociální sítě velmi úzce propojené a proto tento krok dává smysl. Pokud tedy uživatel již nebude chtít být sledován za účelem shromažďování informací o něm mimo sociální síť, aby pak Meta mohla uživateli nabízet personalizovanou reklamu, stačí jít do Centra účtů.
Tam je, stejně jako pro Facebook, možnost nejen vyčistit veškerou historii sledování, ale rovněž možnost nastavit i budoucí aktivitu. Tu je možné zcela zrušit a odpojit se tak od tohoto sledování. Meta však uvádí, že tím, že se uživatel odpojí od sledování neznamená, že ho sledovat přestane. Sledovat ho bude dál za účelem sbírání dat pro analýzu a statistiky, pouze mu přestane nabízet personalizovanou reklamu, která vzniká právě tím, že je sledována činnost uživatele na jiných webech mimo Facebook a Instagram. Uživateli se i nadále bude reklama zobrazovat.
Zdroj: androidpolice.com
Domů » Články »
Bezztrátový zvuk přes USB přichází na telefony Pixel 8 a Pixel 8 Pro
Nově v českých obchodech – Honor, Oppo, Moto
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře