Zdroj: dw (se souhlasem)
Domů » Články »
Sem tam se objeví nějaká nová služba, která velmi rychle získá na popularitě. Jakmile si toho všimnou velké firmy, zpravidla vytvoří napodobeninu, aby nepřišli o uživatele. Jde to například vidět u TikToku a konkurence v podobě Instagramu a Youtube. Něco podobného se odehrálo se službou Clubhouse, ale jak se ukazuje, nevydržela tlak a prochází změnou.
Clubhouse se mění
Samotná služba cílí na formát, který by se dal označit za živý podcast, ale jsou zde možnosti, jak se z posluchače může stát i host samotného vysílání. Prvně se Clubhouse objevil v roce 2020 a hned na to se objevily podobné funkce na Twitteru, Facebooku a dalších. Některá konkurenční řešení skončila, příkladem je třeba varianta od Spotify nebo Redditu.
Clubhouse na tom evidentně není moc dobře, jelikož došlo k oznámení, že bude propuštěno 50 % zaměstnanců. Vedení obhajuje tento krok s nutnou změnou a zmenšením týmů, aby se celá služba mohla rychleji přizpůsobovat aktuálnímu trhu. V oficiálním dopise zaměstnancům ke vysvětlováno, že po skončení covidové doby uživatelé ztratili zájem o tento formát.
Ačkoliv má společnost ještě dostatek finančních prostředků, je nutná změna celé služby, aby byla vůbec relevantní. To ale nejde dělat s vekou strukturou a s mnoha zaměstnanci.
Vedení v podstatě uvádí, že se celá služba restartuje, co se týče vývoje, zaměření a strategie. Začíná se budovat Clubhouse 2.0, ale zatím není přesně známo, co očekávat. Ze samotného dopisu spíše vyplývá, že se chce ubírat trochu jiným směrem a více konkurovat například službě Zoom, případně Meet nebo Teams. Je ale otázkou, jestli se takový přerod podaří a jestli se brzy nerozloučíme s Clubhouse nadobro.
Zdroje: 9to5mac.com, blog.clubhouse.com
Domů » Články »
Xiaomi chystá ještě větší model Mix 5
Instagram si více pohrává s písničkami, tedy s jejich využitím
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře