Zdroj: T-Mobile
Domů » Články »
Mobilní operátoři průběžné zveřejňují výsledky za jednotlivá období roku, přičemž z nich jde pozorovat postupný vývoj a změnu chování zákazníků. T-Mobile ohlásil výsledky za první pololetí a jde z nich pozorovat, že data jsou hlavní hybnou sílou. Ale i v ostatních sektorech jde vidět postupný vývoj.
Hlavně data
V prvním poletí se přeneslo přibližně 167 PB dat v rámci mobilní sítě. Ve stejném období minulého roku se přeneslo 107 PB, z čehož vyplývá, že operátor zaznamenal navýšení o 56,8 %. Naopak u volání jde vidět pokles přibližně o 10 %. Dá se tedy usuzovat, že zákazníci více dávají přednost komunikačním službám jako WhastApp, Messenger a podobným před běžným voláním.
Asi byste čekali, že pokles bude i u přenesených SMS zpráv, ale zde je navýšení o 5,4 %. V prvním pololetí se přeneslo 2,5 miliardy textovek. T-Mobile také hlásí, že se mu podařilo zákaznickou základnu rozšířit o 2,7 % na 6,373 milionů. Naopak z dat vyplývá, že předplacených karet ubylo, konkrétně o 1,6 %.
Jedná se více méně o pozitivní čísla, což má dopad i na hospodaření společnosti. V prvním poletí T-Mobile zaznamenal navýšení tržeb o 4,2 %. Ty činily v prvním pololetí tohoto roku 14,794 miliard korun.
Zdroj: pressmob.cz
Domů » Články »
Xiaomi MIX Fold 2 je další ohebná novinka
Motorola S30 Pro je slušně vybavený mobil střední třídy
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře