Zdroj: Dotekomanie.cz
Domů » Články »
Google se soustřeďuje na nabídnutí lepších výsledků v rámci vyhledávání, takže se snaží integrovat i alternativní obsah, respektive jiné, než například jen články, stránky a zprávy. Například si pohrává s Google Stories, což je speciální podoba dočasných příběhů. Tento formát je založen na technologii AMP a postupně se šíří napříč většími mediálními domy. Kromě toho se snaží zapojit i krátká videa.
Krátká videa ve vyhledávání
Vertikální krátká videa jsou čím dál častěji populární zejména u specifických sociálních sítí jako TikTok a Instagram. Google testuje nový typ výsledků, kam právě zapojuje tento formát. Již něco podobného se snaží nabízet v rámci aplikace Google a sekce Google Discovery. Nyní se objevuje přímo ve vyhledávání.
Ve výsledcích se krátká videa objevují v horizontálně posuvném boxu. Jak je vidět na ukázce výše, snaží se Google nabídnout výsledky ze sociálních sítí TikTok a Instagram. S největší pravděpodobností bude tento obsah rozšířen také o platformy Trell, Youtube Shorts a možná i vlastní projekt Tangi.
Po kliknutí na video z TikTok nejste automaticky přesměrování do aplikace, pakliže ji máte nainstalovanou. Místo toho se vám zobrazí obsah ve webové formě. Google zřejmě tak chce zatím omezit odcházení z výsledků přímo do jiné aplikace. Vše je v rámci testování, takže i toto chování se může postupně změnit. Google zatím nechce komentovat novinku, takže odhadujeme, že plné nasazení bude o něco později.
Zdroj: techcrunch.com
Domů » Články »
Moto G Stylus 2021 bude větší než Galaxy Note20 Ultra
Malý zájem o Xiaomi Mi 11 bez nabíječky
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře