reklama

Facebook si stěžuje na iOS 14, přijde o reklamy

Facebook si stěžuje na iOS 14, přijde o reklamy
2020-08-28T08:21:16+02:00
• 29. 8. 2020

Zdroj: MacRumors

Technologický gigant Facebook v průběhu tohoto týdne varoval inzerenty, že připravované sledovací nástroje firmy Apple by v budoucnu mohly způsobit více než 50procentní pokles příjmů vydavatelů Audience Network. Je to tím, že dojde k odstranění personalizace z reklam v aplikacích. 

Facebook čeká 50% úpadek na iOS 14

Ve svém příspěvku Facebook uvedl, že neshromažďuje IDFA z aplikací vlastněných Facebookem na iOS 14 zařízeních. Apple totiž přidal funkci, která vyžaduje, aby uživatelé souhlasili se sledováním reklam, čímž se zabrání cross-app a cross-sledování webu, které slouží k poskytování cílených reklam. Sociální síť tvrdí, že to není změna, kterou by chtěla aplikovat, ale Apple ji k tomuto kroku donutil. 

Facebook

Zdroj: MacRumors

Facebook jinými slovy varuje, že systém iOS 14 by v budoucnu mohl způsobit neúčinnost Audience Network, takže by ve výsledku nemusel být ani nabízen. Sociální síť tak bude mít omezené schopnosti k zobrazování cílené reklamy na iOS 14. Někteří uživatelé by dokonce neměli vidět žádnou reklamu z programu Audience Network. 

Zdroj: macrumors.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim