Facebook si stěžuje na iOS 14, přijde o reklamy

Facebook si stěžuje na iOS 14, přijde o reklamy
2020-08-28T08:21:16+02:00
• 29. 8. 2020

Zdroj: MacRumors

Technologický gigant Facebook v průběhu tohoto týdne varoval inzerenty, že připravované sledovací nástroje firmy Apple by v budoucnu mohly způsobit více než 50procentní pokles příjmů vydavatelů Audience Network. Je to tím, že dojde k odstranění personalizace z reklam v aplikacích. 

Facebook čeká 50% úpadek na iOS 14

Ve svém příspěvku Facebook uvedl, že neshromažďuje IDFA z aplikací vlastněných Facebookem na iOS 14 zařízeních. Apple totiž přidal funkci, která vyžaduje, aby uživatelé souhlasili se sledováním reklam, čímž se zabrání cross-app a cross-sledování webu, které slouží k poskytování cílených reklam. Sociální síť tvrdí, že to není změna, kterou by chtěla aplikovat, ale Apple ji k tomuto kroku donutil. 

Facebook

Zdroj: MacRumors

Facebook jinými slovy varuje, že systém iOS 14 by v budoucnu mohl způsobit neúčinnost Audience Network, takže by ve výsledku nemusel být ani nabízen. Sociální síť tak bude mít omezené schopnosti k zobrazování cílené reklamy na iOS 14. Někteří uživatelé by dokonce neměli vidět žádnou reklamu z programu Audience Network. 

Zdroj: macrumors.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat