Zdroj: Google
Domů » Články »
Sociální sítě zpravidla fungují díky reklamě, kterou nabízí uživatelům, ale je zde ještě jedna forma výdělku. Samotní uživatelé s větším počtem sledujících zveřejňují sponzorované příspěvky. V této oblasti nejsou nějak velké regulace, nebo se ne vždy dodržuje označení placeného příspěvku. Kromě toho ale musí neustále zveřejňovat i běžné příspěvky pro zachování nějakého toku obsahu. V této oblasti musí být tak trochu opatrní a mixovat příspěvky, aby nebyl každý placený. Google ale vytváří sociální síť pro „influencery“, kde jde jen o prodej produktů. Novinka se jmenuje Shoploop.
Shoploop jako pokus
Novinka Shoploop přichází z inkubátoru Area 120 společnosti Google, takže se ve své podstatě jedná o experiment s nejasnou budoucností. Shoploop je webová aplikace dostupná z adresy shoploop.area120.google.com, díky čemu je dostupná na jakémkoliv mobilním zařízení. Vývojáři si tak trochu ulehčili práci, jelikož nemuseli vytvářet aplikace pro jednotlivé platformy. Navíc ušetřili čas k publikování.
Zdroj: androidpolice.com
Shoploop je v podstatě stream příspěvků, kde každý prezentuje nějaký produkt. Nabízí se krátká videa nebo fotografie, přičemž součástí jsou i informace o produktu společně s cenou a odkazem, kde jej lze zakoupit. K dispozici je několik kategorií, ale zatím se vše zaměřuje na produkty se zaměřením na kosmetiku. Jednotlivé uživatele lze sledovat, takže se dozvíte o jakémkoliv novém produktu, který propagují.
Tato platforma si jednoduše na nic nehraje a snaží se nabídnout trochu odlišný způsob nakupování. Shoploop má omezenou dostupnost jen na USA a není jasné, jestli se někdy dostane na globální trh. Je zde možnost, že Google získá cenné údaje a ty následně využije pro vytvoření další funkce nebo služby v rámci ostatních platforem.
Zdroj: androidpolice.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články »
Komentáře