reklama

Google Shoploop si na nic nehraje, sociální síť o prodeji produktů

Google Shoploop si na nic nehraje, sociální síť o prodeji produktů
2020-07-17T16:30:03+02:00
• 17. 7. 2020

Zdroj: Google

Sociální sítě zpravidla fungují díky reklamě, kterou nabízí uživatelům, ale je zde ještě jedna forma výdělku. Samotní uživatelé s větším počtem sledujících zveřejňují sponzorované příspěvky. V této oblasti nejsou nějak velké regulace, nebo se ne vždy dodržuje označení placeného příspěvku. Kromě toho ale musí neustále zveřejňovat i běžné příspěvky pro zachování nějakého toku obsahu. V této oblasti musí být tak trochu opatrní a mixovat příspěvky, aby nebyl každý placený. Google ale vytváří sociální síť pro „influencery“, kde jde jen o prodej produktů. Novinka se jmenuje Shoploop.

Shoploop jako pokus

Novinka Shoploop přichází z inkubátoru Area 120 společnosti Google, takže se ve své podstatě jedná o experiment s nejasnou budoucností. Shoploop je webová aplikace dostupná z adresy shoploop.area120.google.com, díky čemu je dostupná na jakémkoliv mobilním zařízení. Vývojáři si tak trochu ulehčili práci, jelikož nemuseli vytvářet aplikace pro jednotlivé platformy. Navíc ušetřili čas k publikování.

Screenshot 20200716 134232 329x713 329x713x Screenshot 20200716 134211 329x713 329x713x Screenshot 20200716 134145 329x713 329x713x

Zdroj: androidpolice.com

Shoploop je v podstatě stream příspěvků, kde každý prezentuje nějaký produkt. Nabízí se krátká videa nebo fotografie, přičemž součástí jsou i informace o produktu společně s cenou a odkazem, kde jej lze zakoupit. K dispozici je několik kategorií, ale zatím se vše zaměřuje na produkty se zaměřením na kosmetiku. Jednotlivé uživatele lze sledovat, takže se dozvíte o jakémkoliv novém produktu, který propagují.

Tato platforma si jednoduše na nic nehraje a snaží se nabídnout trochu odlišný způsob nakupování. Shoploop má omezenou dostupnost jen na USA a není jasné, jestli se někdy dostane na globální trh. Je zde možnost, že Google získá cenné údaje a ty následně využije pro vytvoření další funkce nebo služby v rámci ostatních platforem.

Zdroj: androidpolice.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim