iOS aplikace budou moci posílat reklamní notifikace

iOS aplikace budou moci posílat reklamní notifikace
2020-03-09T11:49:53+02:00
• 8. 3. 2020

Zdroj: 9to5mac

Společnost Apple aktualizovala svá pravidla pro App Store týkající se některých funkcí zavedených v operačním systému iOS 13. Firma poznamenává, že 77 % všech zařízení prodaných v posledních čtyřech letech používá nejnovější software. V případě iPadOS se počet zvýšil na 79 %. Znamená to tedy, že nyní vývojáři musí aktualizovat své aplikace a přidávat do nich nejnovější technologie/funkce. 

iOS aplikace budou umět nové kousky

Apple uvádí, že všechny nové aplikace a aktualizace aplikací budou muset být vytvořeny pomocí sady iOS 13 SDK od 30. dubna 2020. Díky tomu budou moci aplikace nabízet funkce jako Dark Mode, ARKit 3, Core ML 3 a další. Technologický gigant dále vyžaduje, aby vývojáři připravili své aplikace tak, aby byly plně kompatibilní se všemi aktuálně podporovanými zařízeními, včetně iPhone 11 Pro Max a iPadu 7. generace. 

iOS 13.4

Zdroj: Dotekomanie.cz

Sign In with Apple, který uživatelům umožňuje přístup k aplikacím s jejich Apple ID, je také třeba do aplikací implementovat do 30. dubna 2020. Toto pravidlo se ale bude týkat jen aplikací, které již nabízely přihlášení prostřednictvím Facebooku a Googlu. 

Nová pravidla pro App Store také poukazují na to, že společnost Apple bude mnohem přísnější při kontrole aplikací kategorizovaných jako „dating“ a „fortune“, Pokud nebudou poskytovat jedinečný a vysoce kvalitní uživatelský zážitek, budou aplikace zamítnuty. 

Apple ale také připravil jednu novinky. Push notifikace nyní budou moci být využívány pro marketingové účely, pokud to uživatel samozřejmě schválí. Vývojáři musí také v aplikaci poskytnout metodu, která umožní odhlásit se od přijímání takových notifikací.

Zdroj: 9to5mac.com

 

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat