reklama

Instagram Stories s novým designem a funkcemi

Instagram Stories s novým designem a funkcemi
2019-05-01T09:58:07+02:00
• 1. 5. 2019

Za poslední dva dny Facebook představil dost novinek na své vývojářské konferenci. Například se můžeme těšit na novou aplikaci Messenger, která bude dostupná i pro počítače. Také jsme se dočkali oznámení nového designu hlavní aplikace Facebook, což se dotkne i webové verze. Novinkám se nevyhnula ani služba Instagram, respektive funkce Stories (Příběhů).

Instagram Stories

V první řadě Facebook provedl změny přímo u možností při pořizování příběhů. Hned na první pohled jde vidět, že jednotlivé filtry nebo způsoby pořizování jsou již v oblouku, což by mělo být pohodlnější na výběr jedním prstem. Původní design byl na jednom řádku. Nad výběrem pak najdeme tři záložky. První je možnost živého přenosu, uprostřed je běžná funkce pro focení a poslední je kreativní. Nyní se toto prostředí více podobá běžným aplikacím na focení, jaké najdeme u některých výrobců nebo aplikací v Obchodě Play.

Druhá novinka se týká neziskových organizací. Do této chvíle jste si mohli umístit do příběhů nejrůznější interaktivní prvky, ale Facebook začíná myslet i na dobročinné účely. Novým prvkem je možnost požádat komunitu o přispění. Funkce na darování finančních prostředků je zatím určena jen pro trh v USA, ale pokud se osvědčí, zřejmě se rozšíří do dalších krajin.

Další nová funkce se týká přímo Instagramu a těch uživatelů, co spolupracují s nejrůznějšími značkami. Facebook zde nabízí lepší způsob monetizace a propagace, jelikož společnosti a influenceři budou moci přímo označit produkty na snímku. Uživatelé následně získají nejsnadnější způsob, jak nalézt tyto produkty třeba za účelem nákupu.

Zdroj: androidpolice.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit