reklama

Google spustí reklamy v kanálu Objevit

Google spustí reklamy v kanálu Objevit
2019-05-16T07:49:04+01:00
• 16. 5. 2019
2

Google je jednoznačně reklamní společností, byť ve svém portfóliu služeb má i placené služby, kde reklamu neuvidíte. Příklad může být Youtube Premium, kde za měsíční poplatek se nesetkáte mimo jiné s reklamami. Tento model monetizace je poměrně náročný a nelze jej aplikovat na vše. I tak Google potřebuje vydělat, a proto se soustřeďuje na reklamy. V tomto týdnu došlo k oznámení novinek, mezi kterými bylo zmíněno, že reklamy zamíří do kanálu Objevit.

Reklama do mobilů

Google si hodně pohrával se svými launchery a také aplikací Google. Už dlouho se můžete na svém zařízení setkávat se speciální sekcí, kde se zobrazují nejrůznější odkazy na články z celého internetu, zejména takové, které odpovídají vašim zájmům a případně preferencím. Dříve se sekce jmenovala Google Now, následně Google Feed a dnes je pod oficiálním názvem Objevit.

Sekci zpravidla najdete v launcheru na levé straně, případně v aplikaci Google. Právě mezi normální články zamíří reklama, která bude samozřejmě označena, ale začne se v tomto roce zobrazovat. Jedná se vlastně o první pokus, jak protlačit reklamu co nejblíže k uživateli, skoro by se dalo říci rovnou do launcheru, pokud to podporuje.

Google si je vědom, že se pohybuje na tenkém ledu, a proto se zřejmě nebude zobrazovat příliš mnoho propagačních karet. Z tiskové zprávy tak trochu vyplývá, že se bude jednat o sofistikovanější reklamu, zejména na produkty a služby, přičemž si potrpí, aby šlo spíše o kvalitní propagaci. Neměli bychom se setkat s levnou a fádní reklamou. Google by zde měl

Zdroj: androidpolice.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Janek Fanek

16. 5. 2019, 15:57

Podnik jehož hlavní činnost je prodej reklamy bude prodávat reklamu a to jakoukoliv, protože čím více prodá, tím větší zisk. Žádná kvalitní reklama zisk nepřinese, protože je jí naprostý nedostatek, za nějaký čas bude vše při starém a nebo ještě horší než to bylo. Zkuste srovnat minulost a uvidíte o kolik narostla nekvalitní a dokonce nebezpečná reklama za poslední období. Léta firma Google tvrdí, že koná- opak je pravdou, nic se nezlepší. To by museli chtít všichni včetně webů, které také žijí z reklamy.

Sepp Winkler

16. 5. 2019, 14:00

Nakoľko kanál Objaviť nepoužívam, budem najšťastnejší, ak všetky hlúpe reklamy presmeruje práve do tohto kanálu :) BTW, reklamy majú u mňa bann. Mám za to, že kvalitný produkt reklamu nepotrebuje a tak je len reklama na odpad. Čím agresívnejšia reklama, tým horší odpad. Nikdy som si na základe reklamy nič nekúpil a nemienim tento postoj meniť. Myslím si, že takto bude zmýšľať čoraz viac ľudí.

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim