Domů » Články »
Není neobvyklé, když společnosti od sebe kopírují nebo přebírají nápady. V oblasti sociálních sítí se nejvíce převzala funkce krátkých a dočasných příběhů, tzv. Stories. Funkce se prvně objevila ve službě Snapchat, následně došlo k převzetí sétěmi jako Instagram, Facebook a dokonce Youtube. Nyní Facebook oznámil, že Stories v rámci stejnojmenné sítě a komunikátoru Messenger má dohromady 300 miliónů uživatelů, kteří tuto funkci používají denně.
Jedná se o zajímavé číslo a rozhodně jsou na místě gratulace, zejména když převyšuje původní službu Snapchat, která má podle posledních dat 188 miliónů denních uživatelů. Facebook se ale nechlubí jen tak, má k tomu dobrý důvod a s informací cílí spíše na společnosti.
Facebook Stories Ads
Kromě toho, že jsme se dozvěděli, kolik je denních uživatelů Facebook a Messenger Stories, dozvěděli jsme se, že počínaje dnešním dnem se budeme setkávat s reklamou v těchto příbězích. Před rokem Facebook spustil reklamy u Instagram Stories a nyní rozšiřuje možnosti pro inzerenty, kteří takto dostanou možnost propagovat produkty dalším 300 miliónům uživatelů.
Facebook dodává, že nová možnost pro inzerenty byla spuštěna globálně, takže i čeští uživatelé se budou postupně setkávat s větším množstvím reklamního sdělení v rámci příběhů těchto platforem. Facebook díky tomu získá další finanční prostředky.
Zdroje: facebook.com, phonearena.com
Domů » Články »
Skvělá 3D tiskárna za exkluzivně nízkou cenu! [sponzorovaný článek]
Google „zařízl“ Inbox kvůli slabým číslům
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře