Platforma Messenger se snaží přilákat vývojáře, nově bude možné přidávat reklamy

Platforma Messenger se snaží přilákat vývojáře, nově bude možné přidávat reklamy
2017-10-24T09:45:31+02:00
• 24. 10. 2017

Facebook konečně dává vývojářům důvod, proč vyvíjet hry pro platformu Messenger. Po spuštění programu Instant Games ve službě Messenger ve formátu HTML5, jako je Pac-Man, Space Invaders a Words With Friends Frenzy, se nyní společnost Facebook rozhodla umožnit vývojářům přidávat speciální in-app nákupy a videoreklamy. Díky tomu mohou uživatelé získat virtuální bonusy v rámci vybrané hry, a to výměnou za sledování videoreklam.

Facebook pro videoreklamy opět nasadil svůj speciální algoritmus. Sociální síť sbírá data o reklamách, na které uživatel v průběhu používání Facebooku klikne. Reklamy, které mohou být potenciálně zajímavé, se nově objeví také v aplikaci Messenger, respektive v minihrách. Nákupy v aplikacích v rámci platformy Messenger jsou nyní ve fázi testování, a to pouze na systému Android, přičemž si služba Google Play z každé částky ztrhne standardních 30 %.

Facebook také vydal prohlášení týkající se jeho poplatků z nákupů v aplikacích. „Naše testy pro IAP se budou řídit standardními pravidly rev / share a poplatky za transakce služby Google Play In-App.“ Prozatím se zdá, že zbývajících 70 % poputuje rovnou vývojářům. Je ale více než pravděpodobné, že si společnost Facebook z těchto procent nějakou tu částku ztrhne.

Platforma Messenger aneb dokáže ji Facebook více rozšířit?

Vývojáři, již chtějí mít přístup k beta programu, se mohou zaregistrovat přímo ZDE. Naopak inzerenti, kteří nechtějí, aby se jejich reklamy ze služby Audience Network objevily v hrách, mohou se taktéž odhlásit. Od tohoto kroku si samozřejmě Facebook slibuje zvýšenou kvalitu platformy Messenger a také vyšší zisky. Podobné minihry se mohou stát hlavním trhákem Messengeru, který by se tak mohl rozšířit mezi další uživatele.

Zdroj: techcrunch.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat