Domů » Články »
Facebook konečně dává vývojářům důvod, proč vyvíjet hry pro platformu Messenger. Po spuštění programu Instant Games ve službě Messenger ve formátu HTML5, jako je Pac-Man, Space Invaders a Words With Friends Frenzy, se nyní společnost Facebook rozhodla umožnit vývojářům přidávat speciální in-app nákupy a videoreklamy. Díky tomu mohou uživatelé získat virtuální bonusy v rámci vybrané hry, a to výměnou za sledování videoreklam.
Facebook pro videoreklamy opět nasadil svůj speciální algoritmus. Sociální síť sbírá data o reklamách, na které uživatel v průběhu používání Facebooku klikne. Reklamy, které mohou být potenciálně zajímavé, se nově objeví také v aplikaci Messenger, respektive v minihrách. Nákupy v aplikacích v rámci platformy Messenger jsou nyní ve fázi testování, a to pouze na systému Android, přičemž si služba Google Play z každé částky ztrhne standardních 30 %.
Facebook také vydal prohlášení týkající se jeho poplatků z nákupů v aplikacích. „Naše testy pro IAP se budou řídit standardními pravidly rev / share a poplatky za transakce služby Google Play In-App.“ Prozatím se zdá, že zbývajících 70 % poputuje rovnou vývojářům. Je ale více než pravděpodobné, že si společnost Facebook z těchto procent nějakou tu částku ztrhne.
Platforma Messenger aneb dokáže ji Facebook více rozšířit?
Vývojáři, již chtějí mít přístup k beta programu, se mohou zaregistrovat přímo ZDE. Naopak inzerenti, kteří nechtějí, aby se jejich reklamy ze služby Audience Network objevily v hrách, mohou se taktéž odhlásit. Od tohoto kroku si samozřejmě Facebook slibuje zvýšenou kvalitu platformy Messenger a také vyšší zisky. Podobné minihry se mohou stát hlavním trhákem Messengeru, který by se tak mohl rozšířit mezi další uživatele.
Zdroj: techcrunch.com
Domů » Články »
Nokia 8 – to nejlepší z „Finska“ [recenze]
KGI předpovídá nedostatek modelu iPhone X
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře