reklama

Google upravuje vyhledávací algoritmus v Obchodě Play

Google upravuje vyhledávací algoritmus v Obchodě Play
2017-08-04T09:01:16+01:00
• 4. 8. 2017

Obchody s aplikacemi nabízejí mnoho titulů a mnohdy je velmi těžké si vybrat z několika nabízených možností, byť poskytují stejné funkce. Buď si přečtete recenze nebo provedete vlastní testování. V tomto ohledu chce Google napomoci novou úpravou algoritmů zaměřených na vyhledávání a doporučování.

Nově bude zohledňovat kvalitu, což hodně záleží na samotných vývojářích. V podstatě se bude zaměřovat na výkonnost, spotřebu energie, rychlost vykreslování, chyby a další parametry, které mohou způsobovat frustraci uživatelů.

U aplikací, kde se vývojáři zaměří na kvalitu místo kvantitu, budou zvýhodněny při vyhledávání. Otázka je, jak moc se projeví tato novinka a jak moc postihne aplikace. Vývojáři se budou muset více zaměřit na kvalitu. I z tohoto důvodu Google připomíná ve svém příspěvku, co vše lze využít k vytvoření lepší aplikace. Například zmiňuje elektronickou knihu Playbook for Developers – Tips to Grow a Business.

Zdroj: thenextweb.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim