Obchod Play – testuje se upravený design

Obchod Play – testuje se upravený design 2017-3-20

Čas od času Google testuje nový design, přičemž není jisté, jestli se nakonec objeví u všech uživatelů. Nyní se ukazují drobné změny týkající se vyhledávání a zobrazování karet jednotlivých aplikací.

 

Nový vs. současný vzhled

Google se často vyčítá, že zbytečně plýtvá místem a jeho aplikace obsahují až příliš mnoho bílého místa. Na ukázce výše je vidět, že upravený vzhled zvětšuje počet položek na jednu obrazovku. Jednotlivé položky nejsou tak daleko od sebe.

 

Nový vs. současný vzhled

Na kartě aplikace lze dole najít další od stejného vývojáře. Google zrušil zobrazení jednotlivých karet a všechny jsou v podstatě v jednom pásu bez jakýchkoliv mezer. Stejná úprava je i na kartě vývojáře, jak je vidět níže.

 

Nový vs. současný vzhled

Podobná úprava se ukazuje i na další části Obchodu Play. Tentokrát nebylo odebráno tolik prostoru, aby se vešlo více aplikací, ale je vidět, že byl získán nějaký ten prostor navíc.

 

Nový vs. současný vzhled

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.