reklama

Twitter je stále ve veliké ztrátě

Twitter je stále ve veliké ztrátě
2016-03-02T07:15:52+01:00
• 2. 3. 2016

Twitter je sociální síť, kterou jistě nemusíme blíže představovat. Za největší rozpoznávací znaky této sítě lze považovat omezení délky tweetů na 140 znaků nebo třeba využíváním hashtagů tak, jak je dnes známe. Společnost byla založena v roce 2006, a přesto její finanční výsledky jsou stále v obrovské ztrátě. K 31. prosinci 2015 zaznamenala tato sociální síť kumulovanou ztrátu (pozn. ztráta se počítá od doby založení Twitter, Inc. v roce 2006) 2,09 miliardy dolarů.

FEATURED-TWITTER_Loss-01-1200x630
Twitter je stále ve velké ztrátě,  foto: www.wired.com

A děje se tak i napříč tomu, že společnost od roku 2010 produkuje mnohem větší příjmy. V roce 2015 činily příjmy společnosti 2,22 miliardy dolarů, v roce 2010 se Twitter mohl pochlubit příjmy jen 28,3 miliony dolarů. A samozřejmě se akcionáři společnosti snaží přijít na důvody, proč se Twitter nemůže dostat z červených čísel.

Mezi takové důvody patří především malý růst základny uživatelů. I do budoucna považuje společnost své uživatele za klíčové. To se ostatně u sociální sítě dá i očekávat. Twitter se tedy musí v nejbližších měsících zaměřit na přilákání uživatelů nových. Problém spočívá také v tom, že uživatelé na internetu, kteří Twitter nepoužívají, nedokázali až doposud pochopit tu pravou hodnotu služeb nebo jsou nabízené služby pro tyto jedince jednoduše matoucí.

Twitter je také často vnímaný jako užitečná síť pouze pro ty, kteří často tweetují a zároveň jsou sledováni mnoha uživateli. To akcionáři vidí jako jeden z klíčových problémů této sociální sítě. Uživatelé, kteří nemají takový vliv na ostatní, se tak nemusí cítit komfortně, protože jejich zprávy čte jen hrstka uživatelů nebo zaznamenávají na své tweety malou odezvu.

Twitter-home-page
foto: www.digitaltrends.com

Je tedy logické, že se společnost snaží neustále měnit a transformovat. Na podzim loňského roku prošla významnou restrukturalizací a do čela společnosti se dostal Jack Dorsey. Ke změnám došlo i v průběhu letošního roku, kdy společnost upravila hlavní stream příspěvků. Dále se zvažuje navýšení počtu znaků pro jeden tweet. Změny se ale Twitter snaží zavádět pomalu a nechává na uživatelích, zda si je zapnou.

Uvidíme, zda se nakonec podaří přilákat nové uživatele, kteří pomohou této sociální síti se dostat ze záporných čísel. Pokud byste se chtěli na zprávu pro akcionáře podívat v originále, můžete kliknout na odkaz níže.

ZPRÁVA

logo-app Twitter Twitter, Inc. zdarma ANDROID

logo-app Twitter Developer zdarma iOS

Zdroj: thenextweb.com

reklama
reklama

Jiří Smrž

Fanoušek operačního systému Android, ale se zkušenostmi i s iOS a Windows Phone. Ve volném čase se rád věnuje sportům a sledování filmů nebo seriálů.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim