reklama

Selfie jsou vražednější než žraloci zajímavost

Selfie jsou vražednější než žraloci [zajímavost]
2015-09-28T11:00:00+01:00
• 28. 9. 2015

Ano, už je to tak. Výdobytek dnešní doby se stává závažnějším problémem, než nám může způsobit například zvíře. A teď trochu vážněji. Za tento rok podlehlo 8 lidí útoku žraloka, což samozřejmě není velmi humorné. Avšak velmi bizarní, alespoň mně to tak přijde, je fakt, že letos se díky nepozornosti uživatelů chytrých telefonů zvětšilo číslo „selfie nehod“.

Letos je známo již 12 případů, kdy lidé byli natolik nepozorní, že při pokusu o zachycení sama sebe s určitým objektem či subjektem, zaplatili hořkou daň. Je to spíše smutné, ale povím vám více. Těchto případů přibývá a firmy, ba dokonce státy, přestaly tuto skutečnost opomíjet a začaly zbrojit.

maxresdefault

Abych vás uvedl trochu do situace. Jeden starší pán si chtěl pořídit selfie při návštěvě Taj Mahal Royal Gate, bohužel si nevšiml schodů a nešťastně se dostal do nemocnice s poraněním hlavy – bohužel zlému konci se nevyhnul. Jeden z jeho přátel si při podobném pokusu, avšak na jiném místě, pouze způsobil zlomeninu nohy.

Jednadvacetiletá dívka pózovala s pistolí v ruce, naštěstí zásah přežila. To se však nedá říci o mladém Španělovi, který si chtěl pořídit unikátní záběry při běhu býků. Jak jsem říkal, například Disney Park či Comic-Con již pojali opatření a vydali zákaz používání selfie tyčí.

Zmiňoval jsem také stát, který řeší podobnou problematiku. Jedná se, světe, div se, o Rusko. Zde zaznamenávají doslova rekordní počty zraněných, tudíž je na místě vytvoření kampaně proti tomuto trendu. Mladí lidé jsou tak varování před nebezpečím například na vlakovém nádraží, střechách či u nebezpečných zvířat.

Je až k podivu, že takový problém je vůbec třeba řešit. Naneštěstí však předhánění se v unikátní a kvalitní profilové fotce na různých službách, je očividně mnohem důležitější než cokoliv s tím spojeného.

Zdroj: androidauthority.com

reklama
reklama

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim