reklama

HTC – další změna strategie. Pomůže to?

HTC – další změna strategie. Pomůže to?
2013-07-23T13:21:45+02:00
• 23. 7. 2013

Za poslední dobu můžeme sledovat, že personální změny v HTC nabírají na obrátkách. Dost vysoce postavených manažerů se rozhodlo opustit společnost. Budoucnost je totiž celkem nejasná a výsledky z posledního kvartálu nasvědčují, že se výrobce musí poohlédnout po jiných příležitostech. Top model One má sice úspěch mezi zákazníky, ale je jasné, že jeden mobil nevytrhne HTC trn z paty.

HTC-not-brilliant

Dokonce se očekává razantní pokles prodeje tohoto modelu v dalším kvartálu. Některé analytické společnosti mluví až o 40% propadu, což by mohlo docela silně zasáhnout finanční stav společnosti. Ovšem vedení HTC si je vědomo, že nesmí usnout na vavřínech, a tak hledá další možnosti, jak posílit své postavení. Nyní se ukazuje, že cesta špičkových modelů není tou nejlepší variantou. HTC si je vědomo, že zaměření na americký trh není zrovna nejlevnější, a proto se buduje nová divize a strategie.

Asi mnozí z vás nebudou spokojeni, jelikož HTC se chce zaměřit na rozvojové trhy. Chce nabídnout zařízení pro masový prodej i v zemích, kde mají úspěch nejlevnější smartphony. Bohužel v této oblasti je dosti silná konkurence čínských společností, ale při nastavení dobrého poměru cena/výkon může uspět. Zjevně se brzy objeví větší množství zařízení s nižší cenou.

Zdroje: androidauthority.com, gsmarena.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim