Zdroj: Dotekomanie.cz
Domů » Články »
Twitter oznámil dokončení prodeje své mobilní reklamní platformy MoPub, o kterou projevila zájem společnost AppLovin stojící za několika mobilními hry a marketingovým softwarem. Prodej byl dokončen za finálních 1,05 mld. dolarů v hotovosti.
Twitter vs. AppLovin
Vůbec poprvé byla tato dohoda oznámena v říjnu 2021. Takže jen pro představu, jak dlouho zhruba trvá takový „deal“ uskutečnit. Mezitím Twitter oznámil plán zdvojnásobit své příjmy do roku 2023 na 7,5 mld. dolarů a více. MoPub pomohl Twitteru v roce 2020 vydělat přibližně 188 mil. dolarů. Společnost ale nyní vidí větší potenciál v rozvoji dalších oblastí svého podnikání díky zrychlenému vývoji produktů. Konkrétně služba uvedla, že nyní přesměrovává své zdroje na reklamy založené na výkonu, SMB a obchod.
Již dříve finanční ředitel Twitteru, Ned Segal, poznamenal, že prodej MoPubu umožnil Twitteru soustředit se na „masivní reklamní potenciál“ na svých webových stránkách a mobilních aplikacích.
V době dohody využívalo software MoPub 45 000 mobilních aplikací ke správě jejich monetizace a dosáhlo 1,5 mld. adresovatelných uživatelů po celém světě. Dnes má více než 150 DSP zastupujících tisíce značek a agentur přímý přístup k AppLovin Exchange.
Zdroj: techcrunch.com
Domů » Články »
Vivo Y01 je novinka s větší kapacitou baterie a cenou pod 3 tisíce
Novoroční slevy jsou tady, kupte si Office 2021 za pouhých 30 EUR [sponzorovaný článek]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře