reklama

FACEBOOK se nově jmenuje Meta aktualizováno

FACEBOOK se nově jmenuje Meta [aktualizováno]
2021-10-28T20:20:20+01:00
• 28. 10. 2021

Zdroj: Dotekomanie.cz

Aktualizováno 28. 10.

Dnes jsme se skutečně dočkali nového názvu společnosti FACEBOOK. Nově si firma bude říkat Meta, což vychází od budování metaverse, tedy nového internetu, jehož součástí je i virtuální realita. Firma si také vybrala i nové logo. Co se týče sociální sítě, ta se stále jmenuje Facebook. Dá se nyní očekávat, že napříč aplikacemi a službami se bude objevovat právě nový název Meta.

06 211025 CompanyEC 16x9 30fps 1080 1 1920x1080x

Zdroj: Meta

stazeny soubor 1 1552x195x

Zdroj: Meta

Původní článek 20. 10.

Málokdy se nějaká společnost rozhodne pro změnu názvu, ale pár příkladů ze světa smartphonů lze najít. Asi nejvýraznější změnou prošel kanadský výrobce mobilů, který se původně jmenoval RIM, ale pak byl znám pod označením BlackBerry. Další ukázková změna proběhla u Googlu, který se stal dceřinou společností nově vzniklé firmy Alphabet, pod kterou nově patří všechny divize, tedy včetně Googlu. Dle spekulací se dočkáme něčeho podobného u FACEBOOKu.

Nové jméno pro FACEBOOK

Možná si řeknete, že se nám trochu zbláznila klávesnice při psaní názvu společnosti, ale není tomu tak. Jedná se hlavně o název společnosti, kde jsou všechna písmena velká. Pokud bychom chtěli napsat název sociální sítě, museli bychom uvést Facebook. Právě velikost písmen do teď rozlišovala sociální síť od firmy.

Tato novinka byla představena před dvěma lety, kdy FACEBOOK zároveň představil nové logo a značení u aplikací. Dle dostupných informací se máme příští týden na konferenci Connect dočkat představení nového jména společnosti. Bohužel zdroje neposkytli název, ani nic konkrétnějšího. Nové pojmenování by mělo reflektovat služby a produkty, které firma nabízí, zejména se zacílením na virtuální realitu.

2 GXAC Polls in IG MSGR 1390x781x

Zdroj: Facebook

Je tedy možné, že se co nevidět dočkáme u služeb WhatsApp, Instagram, Facebook, Oculus a dalších nového názvu. Skoro by se dalo říci, že se jedná o podobný scénář jako u Googlu, ale v tomto případě podstatná změna již proběhla před dvěma lety a nyní se jen dočkáme nového názvu mateřské společnosti a zřejmě světlo světa spatří i nové logo.

Zdroje: theverge.com, engadget.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim