Zdroj: Dotekomanie.cz
Domů » Články »
Internet je plný obsahu zdarma, aspoň na první pohled. Mnohdy uživatelé ale platí za dostupnost právě tím, že se zobrazují reklamy. Jedná se v podstatě o nejjednodušší platební metodu. Bohužel některé reklamy jsou příliš agresivní a jsou na místech, která spíše narušují používání webu. Proto Google stál u zrodu Coalition for Better Ads, tedy projektu, který stanovil pravidla pro reklamu. Pakliže dojde k porušení, Chrome automaticky zablokuje takovou reklamu. Nyní ale posouvá blokování trochu dále.
Reklamy budou mít omezení
Google již brzy omezí reklamy v Chromu na smartphonech z pohledu využívání zdrojů. Tedy nebudou moci příliš využívat procesorový čas a internetové připojení. Díky tomu dojde k menší spotřebě energie. Google zavádí novinku zejména kvůli takovým reklamám, které bez vědomí uživatele příliš využívají zařízení.
Jsou zde stanoveny limity pro reklamy. Reklamní blok bude moci spotřebovat maximálně 4 MB dat. Kromě toho bude omezen procesorový čas na 15 sekund v periodách po 30 sekundách, případně 60 sekund celkově. Jakmile reklama překročí tyto limity, dojde k zablokování a zobrazení informace, že reklama byla odebrána. K dispozici bude také informativní odkaz, proč se tak stalo.
Google ale dodává, že takové zablokování dopadne na poměrně malé procento reklam. Údajně se jedná o 0,3 %. Nové limity by se tak neměly dotknout většiny reklam. Na druhou stranu při používání Chromu bude zde nějaká jistota, že reklamní banner nebude zneužívat zařízení. Samozřejmě je zde možnost, že vývojáři najdou nějakou alternativu, ale na ni zřejmě bude Google také reagovat. Novinka by měla být dostupná ve třetím čtvrtletí tohoto roku.
Zdroj: theverge.com
Domů » Články »
Xiaomi Mi AirDots 2 SE – levnější alternativa k AirDots 2s
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře