reklama

Infolinka T-Mobilu obohacena o virtuální asistentku

Infolinka T-Mobilu obohacena o virtuální asistentku
2019-12-03T08:00:14+01:00
• 3. 12. 2019

Společnosti se snaží vytvořit digitální asistenty, kteří zpravidla mají napomoci s ovládáním smartphonu nebo jakéhokoliv domácího příslušenství. Bohužel podpora češtiny je zatím v nedohlednu. To ale neznamená, že by neexistoval takový systém v našem rodném jazyce. Nyní se můžete s českou virtuální asistentkou slyšet na infolince mobilního operátora T-Mobile.

Virtuální asistentka Týna

Mobilní operátor T-Mobile začal v září testovat vlastni virtuální asistentku Týnu, která je dostupná na infolince. Nyní došlo k rozšíření a mnozí zákazníci na ni mohou být přesměrováni. Zatím se ale nejedná o plnohodnotnou službu, jak informuje operátor ve své tiskové zprávě.

Týna má na starost sekci vyúčtování, přičemž má k dispozici informace spojené s účtem. Nejde jen o namluvený text, který by jednoduše odříkal základní fráze. Je do jisté míry interaktivní a dokáže reagovat na specifikace zákazníků a jejich účtů.

Nejedná se o žádný hlasový automat. Týna je umělá inteligence – skutečně slyší a rozumí tomu, co jí říkáte. Přívětivě Vám poradí a poskytne požadované informace. Odpověď nebo řešení, které právě potřebujete, dostanete v průměru čtyřikrát rychleji, než při čekání na spojení s živým asistentem,“ vysvětluje Jiří Smetana, manažer zákaznického centra komerční divize T-Mobile ČR.

Vyzkoušeli jsme si ji a můžeme říci, že dokáže reagovat poměrně kvalitně, byť má o něco pomalejší reakce. U jednoho účtu došlo k překročení inkasního limitu, přičemž Týna dokázala tuto informaci vzít v potaz. Zeptala se, jestli může napomoci v předcházení takové komplikace, přičemž ihned zaslala SMS s potřebnými informacemi.

Infolinka T-Mobilu

Její hlas je relativně kvalitní, ale samotné možnosti jsou zatím omezené. Když jsme odpověděli na dotaz trochu atypicky, nevěděla si rady a rovnou došlo k přesměrování na běžného zaměstnance operátora. T-Mobile uvádí, že se celý systém ještě učí a dochází ke sběru dat. V budoucnu se ale počítá s nasazením i u jiných služeb než jen vyúčtování.

Nemusíte se obávat, že byste nevěděli, že hovoříte s Týnou. Představí se jako virtuální asistentka a také uvede, že hovor je nahráván.

Zdroj: Tisková zpráva

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim