Domů » Články »
Letní olympijské hry v Tokiu začínají už v příštím roce od 24. července, a přestože přípravy jsou v plném proudu, tak se společnost Samsung rozhodla k poměrně ráznému kroku. Obchodní spory mezi Japonskem a Jižní Koreou jsou prý pro Samsung poněkud nepříjemné a finální výsledek z analýzy od mezinárodní marketingové firmy hovoří o větším negativním dopadu na renomé jejich značky.
Zůstává, ale pod jinou značkou
Samsung momentálně usiluje o dosažení podílu s dvouciferným číslem na místním trhu a chtěl si analýzou předem ošetřit možné zpomalení tempa růstu. Ačkoliv sponzorská smlouva s Mezinárodním olympijským výborem byla uzavřena již v roce 2014, tak firma odstraní ze všech reklam svůj název, přičemž jej nahradí pouze název modelové řady Galaxy. Z dlouhodobého hlediska to má být výhodnější.
Ke všemu z celkových 13 obchodních partnerů je Samsung jediným jihokorejským podporovatelem. Značka Samsung údajně nese mnohem větší váhu než samotný název řady Galaxy, což by mělo zmírnit možné škody. Nicméně společnost se zavázala ke sponzorování nejméně do roku 2028, kdy proběhnou v americkém Los Angeles. Závěrem zůstává otázkou, zda tato změna má vůbec nějaký význam, protože slovo Galaxy si většina v dnešní době dokáže automaticky spojit se Samsungem.
Zdroje: koreabizwire.com, sammobile.com
Domů » Články »
Smartisan Nut Pro 3 pomalu přichází
Cubot KingKong Mini – 4palcový cvalík pro nenáročné
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře