iPhone 11 Pro se prodává o 40 % více, než se čekalo

iPhone 11 Pro se prodává o 40 % více, než se čekalo
2019-10-25T16:30:08+02:00
• 25. 10. 2019
1

Podle posledních informací se zdá, že společnost Apple se svými novými vlajkovými modely slaví úspěch. Ve druhé polovině letošního roku totiž poptávka po nových telefonech výrazně vzrostla. Apple tak byl nucen svému dodavateli, Samsung Display, poslat objednávku na další OLED panely. 

iPhone 11 Pro jde skutečně na dračku

Společnost Samsung údajně dodá Applu 40 až 50 mil. OLED panelů, a to jen ve druhé polovině letošního roku. Objem dodávek v měsíci září je dokonce o 40 % vyšší, než se původně plánovalo. To naznačuje, že iPhone 11 Pro a iPhone 11 Pro Max jsou slušným prodejním hitem. 

V červenci letošního roku společnost Samsung dodala 3,9 mil. kusů, v srpnu 8,4 mil. a v září pak 9,9 mil. (z původních 6,9 mil. kusů). Objednávky na říjen se tedy pravděpodobně pohybují kolem 9,8 mil. kusů, zatímco v listopadu by objednávka měla dosahovat pouhých 5 mil. kusů. V prosinci je prozatím ze strany Applu objednávka displejů nespecifikována. Podle těchto čísel by se tedy skutečně mělo prodat 40 až 50 mil. kusů nových iPhonů. 

iPhone 11 Pro posílí vztahy mezi Applem a Samsungem

Samsung Display dodává pro Apple 90 % OLED panelů. LCD displeje pro iPhone XR a iPhone 11 pak dodává LG a Sharp. Zvýšené objednávky displejů pro nové iPhony jsou dobrou zprávou pro vztah mezi Samsungem a Applem. 

Během druhého čtvrtletí letošního roku musel Apple jihokorejskému gigantovi zaplatit zhruba 683 mil. dolarů za nedosažené cíle, co se objednávek displejů týká. Vzhledem k tomu, že Apple v blízké budoucnosti od LCD panelů úplně upustí, bude na Samsung Display ještě více spoléhat. 

Zdroj: cultofmac.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Jiří Chrtek

26. 10. 2019, 9:02

Jestli to nebude tím, že loňský iPhone XS byl tak nudný a téměř se nelišil od staršího iPX, že ti lidé, kteří byly zvyklí měnit iPhone každý rok se na to loni vykašlali. :-)

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat