Zdroj: AndroidPolice.com
3Domů » Články »
Donutit uživatele na něco kliknout je někdy nadlidský úkol, zejména u videí mimo platformy jako Youtube, Vimeo a podobně. Z tohoto důvodu se nyní čím dál více rozšiřuje funkce automatického přehrávání. V podstatě masivní rozmach této funkce zařídil Facebook, ale dnes se jedná o poměrně běžnou věc. Nyní přijde i do Obchodu Play.
Obchod Play a videa
V tuto chvíli jsou vývojáři aplikací a her upozorňováni, že od 1. listopadu 2019 dojde ke změně. Pokud budou chtít mít v Obchodě Play u konkrétního produktu video, musí být demonetizováno, tedy bez aktivních reklam. Google chce omezit zmatení, když video propagující například hru zobrazuje reklamu na něco jiného.
To ale není hlavní důvod. Vzhledem k tomu, že video je vždy první položkou v sekci médií, tedy před snímky obrazovek, tak se nabízí možnost automatického přehrávání. Tudíž minimálně od 1. listopadu se uživatelé budou setkávat s automaticky přehrávajícími se videi přímo v Obchodě Play.
Zatím nejsou známé oficiální detaily samotné uživatelské zkušenosti, ale videa se budou automaticky přehrávat bez zvuku. Pravděpodobně přibude nastavení, které tuto funkci deaktivuje, případně povolí i na běžném mobilním připojení. Google jen doporučuje pro optimalizaci, že video by mělo být dlouhé od 30 sekund do 2 minut.
Zdroje: xda-developers.com, androidpolice.com
Domů » Články »
Vis Maior
2. 9. 2019, 9:20Dobrý počin
roman_7
Jako v čem?
Ty si neumíš spustit video sám když chceš?
Automaticky spouštěná videa jsou peklo internetu ať už je to kdekoliv.
Sepp Winkler
Presne tak!