Domů » Články »
Žebříček nejcennějších značek v rámci celého světa přichází v aktualizované podobě a kromě výrazných změn na předních příčkách je k vidění několik skokanů, o kterých rozhodně budeme ještě slyšet v následujícím období. Navíc po dlouhých 12 letech se před tradiční značky do popředí dostává nový tahoun opět ze Spojených států, jemuž hlavně pomohlo několik úspěšných akvizic nebo nespočet spokojených zákazníků.
Pod vedením Jeffa Bezose
Impozantní 52% nárůst vyšvihl firmu Amazon do vedoucí pozice před druhý Apple (+ 3 %) či třetí Google (+ 2 %), který je momentálně oceněn 309 miliardami dolarů. Velkou ztrátu Tencentu (- 27 %) využila Alibaba (+ 16 %), a stala se tedy nejcennější značkou původem z Číny. Dále si určitě zaslouží zmínku sociální síť Instagram aktuálně na 44. místě, kam se dostala rovněž po neuvěřitelném 95% nárůstu, což zajistilo postup rovnou o 47 míst směrem nahoru.
Aktuální trendy se promítly i do čísel u Netflixu nebo Uberu. Zatímco video služba eviduje 65% růst (34. místo), tak přepravní společnost s 51% nárůstem dosáhla na 53. místo. Nakonec v první stovce se nově objevil například známý mobilní gigant Xiaomi, který ze 74. pozice hájí hodnotu 19,8 miliardy dolarů. Všechny ostatní firmy si můžete prohlédnout v přehledné informační grafice.
Zdroj: millwardbrown.com
Domů » Články »
Ohebný Huawei Mate X 2 zřejmě napodobí Galaxy Fold
Alldocube ukázalo tablety iPlay10 Pro a iPlay8 Pro
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře