reklama

Youtube testuje Bumper Machine pro rychlejší tvorbu reklam

Youtube testuje Bumper Machine pro rychlejší tvorbu reklam
2019-05-14T06:44:00+02:00
• 14. 5. 2019

Youtube je služba, která získává peníze nejen pro svůj provoz skrze reklamy. Samozřejmě se nabízí předplatné v podobě Youtube Premium, ale dostupnost je zatím omezená. I přes rozšíření předplatného budou reklamy tvořit značnou část příjmů této služby. Mezi hlavní formáty reklam samozřejmě patří kratší, které se nacházejí před nebo po videu, případně uprostřed atd. Youtube nabízí už mnoho formátů, ale nyní začíná testovat zcela nový nástroj pro objednavatele reklamy.

Youtube Bumper Machine

Debbie Weinstein, viceprezidentka  Youtube, sdělila, že se momentálně pracuje na novém nástroji nazvaném Bumper Machine. V podstatě se jedná o analytický a střihačský nástroj, jehož úkolem je analyzovat delší reklamy a vytvořit z nich kratší 6sekundové spoty, které jsou pro diváky přijatelnější. Navíc nemají možnost je přeskočit.

Samozřejmě se nabízí možnost, aby si společnosti tak krátké video sestříhaly, ale nový nástroj používá pokročilé algoritmy a strojové učení pro analýzu. Důležitými faktory jsou například osoby, mluvené slovo, ostrost záběru a tak podobně. Následně dojde k prostřihu a výsledkem je kratší reklama. Níže můžete vidět původní 13sekundovou reklamu.

Bumper Machine následně analyzoval klíčové sekvence a vytvořil 6sekundovou reklamu, kterou lze zhlédnout níže. Jak je vidět, skoro by se nedalo poznat, že za prostřihem stojí nějaký automatizovaný nástroj, a ne ruka profesionála. Samozřejmě větší reklamní firmy si něco takového mohou nechat sestříhat, ale pro menší společnosti se jedná o zajímavou novinku. Zejména pokud chtějí ušetřit finance.

V tuto chvíli je Bumper Machine ve fázi alfa a stále probíhá vývoj. Ještě bude nějakou dobu trvat, než novinka bude zcela připravená k masivnímu nasazení. Zatím není známo, kdy bude Bumper Machine ve stabilní verzi.

Zdroje: techcrunch.com, adparlor.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit