reklama

iOS 12.2 půjde proti reklamním agenturám a bude chránit soukromí uživatelů

iOS 12.2 půjde proti reklamním agenturám a bude chránit soukromí uživatelů
2019-02-06T12:29:34+02:00
• 6. 2. 2019
2

Podle dostupných informací nám nový operační systém iOS 12.2 přinese mnoho zajímavých změn. Jednou z hlavních novinek má být takzvaný přepínač pro přístup k datům Pohybu a Orientace v mobilním webovým prohlížeči Safari. 

Jestliže jej deaktivujete, Safari vám nebude nabízet prostorová videa či animace produktů, která někteří výrobci využívají na svých webových stránkách, čímž zákazníkovi ulehčí výběr. Samozřejmě se jedná o velmi zajímavou novinku, ovšem i ta bude mít své problémy. 

iOS 12.2 bojuje proti zásahu do soukromí uživatelů

V průběhu minulého roku se na internetu objevila informace o tom, že značná část webových stránek sbírá prostřednictvím akcelerometru a gyroskopu data o pohybu a orientaci telefonů, což je jednoznačný zásah do soukromí uživatelů.

Svým způsobem se proti tomuto nešvaru snaží Apple bojovat, a to právě pomocí nové funkce přepínače. A právě přepínač bude dělat vrásky na čele reklamním agenturám. Některé tyto společnosti mají totiž své reklamy založené na AR/VR. Pokud tedy uživatel přepínač deaktivuje, Safari mu přestane zobrazovat prostorová videa a animace produktů, čímž společnosti nebudou moci dobře tvořit reklamní kampaně. 

Zdroj: macrumors.com

reklama
reklama
reklama
Samsung Galaxy Note10

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Martin Jeřábek

6. 2. 2019, 12:32

Slovo chránit by Apple neměl používat viz FaceTime 😂😂 který rád odposlouchává.

František Himl

6. 2. 2019, 13:33
Apple aplikace

Paranoia hýbe světem????

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim