Domů » Články »
Budeme k vám skutečně upřímní. Letos představené iPhony se neprodávají tak dobře, jak si společnost Apple původně naplánovala. S touto informací přišlo hned několik zdrojů, včetně velmi úspěšných analytiků.
S takovou skutečností se žádná společnost nechce vyrovnat. Společnost s logem nakousnutého jablka se proto rozhodla přistoupit na agresivnější marketing. Dokonce jednu ze strategií Applu představila i agentura Bloomberg.
Apple chce větší poptávku po XS a XS Max
Apple se podle všeho rozhodl zaměřit hlavně na prodeje nových vlajkových modelů XS a XS Max, a to hlavně v tomto předvánočním období. To je mimo jiné důvod, proč se mnoho marketingových specialistů Applu přesunulo na tento projekt.
Kalifornský gigant to myslí opravdu vážně a chce mít vše rychle nachystané. Proto se již nyní objevují první novinky v prodejní strategii Applu. V současné chvíli se největší změna odehrála na americké verzi webu, kde Apple nyní používá krátká a jasná hesla, díky kterým se snaží nové zákazníky zaujmout. Rozdílů si můžete všimnout na přiložené fotografii výše.
Opravdu by nás velmi zajímalo, kolik iPhonů společnost Apple v posledních měsících prodala. Bohužel pro nás se těchto informací zřejmě už nikdy nedozvíme, neboť se Apple rozhodl nezveřejňovat svá prodejní čísla. Spolehnout se tak musíme pouze na analytiky.
Zdroj: 9to5mac.com
Domů » Články »
Apple a Xiaomi vévodí dodávkám s wearable
Tip na Vánoční dárek: TOP chytré náramky a hodinky, včetně Xiaomi Mi Band 3! [sponzorovaný článek]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Petr Hošek
7. 12. 2018, 21:51No ani se moc nedivím, za ty peníze,prostě slabota…
Ladislav Polický
7. 12. 2018, 17:59S takovou skutečností se žádná společnost nechce vyrovnat…. Asi jste myslel nechce smířit. Vyrovnat se s ní naopak musí, pokud chce být úspěšná. Ale nic si z toho nedělejte, úroveň českého jazyka je slabá všeobecně, nejste v tomto směru žádná výjimka.