reklama

Youtube upravuje partnerský program

Youtube upravuje partnerský program
2017-04-07T06:49:31+02:00
• 7. 4. 2017

Youtube je v současnosti největší platformou pro zveřejňování videí od kohokoliv. Za svou dobu prošla služba mnohými změnami, přičemž některé z nich se snaží ochránit autorský obsah. Samotní tvůrci mohou vydělávat díky obsaženým reklamám, což láká nejednoho tvůrce. Už nějakou dobu se může kdokoliv zapojit do partnerského programu – YouTube Partner Program (YPP).

Youtube mění svou strategii a již nebude tak jednoduché získat možnost výdělku na této platformě. Bylo totiž oznámeno, že pro vstup do YPP bude muset mít na celém kanálu minimálně 10 000 zhlédnutí. Následně budete moci požádat o zařazení do YPP, přičemž si Youtube ověří, jaký obsah tvoříte. Bude také sledovat, jestli neporušujete autorská práva a podobně. Po kontrole se dozvíte, jestli váš Youtube kanál dostane všechny vymoženosti společně s možností výdělku či nikoliv.

Nová pravidla mohou někteří považovat za špatný krok, ale na druhou stranu není tak náročné se jimi držet. Pakliže tvůrce opravdu chce vstoupit do YPP, tak splnění těchto podmínek zvládne bez jakýchkoliv problémů. Zároveň se omezí vytváření nevhodného obsahu či kanálů.

Co když nemáte 10 000 zhlédnutí?

Ač se může zdát, že tato pravidla platí jen pro nově vytvořené kanály, tak zasáhnou i současné. Všechny kanály, které nemají ani 10 000 zhlédnutí, ztrácejí možnost výdělku. Nyní budou muset dosáhnout na tuto hranici a následně projít procesem kontroly.

Zdroje: youtube-creators.googleblog.com, thenextweb.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim