reklama

Uber představil nový systém pro hodnocení zákazníků

Uber představil nový systém pro hodnocení zákazníků
2017-04-30T08:39:24+02:00
• 30. 4. 2017

Americká nadnárodní dopravní a mobilní společnost umožňující objednání přepravy osobním automobilem před několika hodinami oznámila částečnou obměnu fungování. Uber dosud nabízel pouze hodnocení a prohlížení si hodnocení řidičů, to se však v blízké budoucnosti změní.

Vývojáři a inženýři společnosti připravují zcela nový systém, jenž řidičům umožní hodnotit i své zákazníky. Podle prohlášení firma očekává zkvalitnění svých služeb a také celkové zlepšení chování zákazníků. Někteří se prý chovají velmi nespolečensky, což Uberu nemusí dělat dobré jméno.

Nového systému bychom se mohli dočkat opravdu brzy. Do té doby jej bude Uber vyhlazovat a pomalu vypouštět široké veřejnosti. Skvělé na všem je, že hodnocení bude nově uložené v profilech zákazníků. Na základě hodnocení si pak řidič zjistí, pro koho vlastně jede a zda se zákazník v minulosti nechoval neurvale.

Jedná se poměrně o zásadní změnu, neboť dosud bylo takové hodnocení zákazníků zpřístupněné jen zaměstnancům služby Uber. Samozřejmě, řidič se k hodnocení dostat mohl, ovšem musel si o něj zažádat, což je ve výsledku nepraktické a zdlouhavé.

Zákazníci by se pomocí nového systému mohli naučit k mravnému chování. Jakmile během jízdy nastanou problémy, řidič jej ihned zaznamená do hodnocení zákazníka. Pokud se negativního hodnocení zákazník dočká i při dalších jízdách, mohlo by se také stát, že už službu nepoužije.

Zdroj: iphonehacks.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit