Hledání symptomů na Googlu už nepovede až k tomu nejhoršímu

Hledání symptomů na Googlu už nepovede až k tomu nejhoršímu
2016-06-21T07:30:13+02:00
• 21. 6. 2016

Google vyhledávač se stává součástí každého dne a uživatelé jej využívají i například k zjištění, jakou nemoc právě mají. To prozatím funguje velmi podivuhodně a nejeden z nás mohl narazit na výsledek horší, než by čekal při pouhém kašli a rýmě. Google samozřejmě ovšem ví a tak se snaží, aby výsledky byly co možná nejrelevantnější.

Feeling-Yucky

Bylo tak rozhodnuto nabídnout uživatelům mnohem více, než jen odkazy na různá fóra a pochybné stránky. Google se byl poradit u expertů z Harvard Medical School a Mayo Clinic, aby možné dotazy uživatelů vedly opravdu na nemoc, která to opravdu je. Vzniká tak doslova obří knihovna všech možný nemocí i příznaků, kterými můžeme trpět. Vše prakticky jen proto, že nejzákeřnější mužská nemoc na sedm je velmi často hledaným příznakem.

Zanedlouho bychom se tak mohli dočkat kvalitní odpovědi ze strany Googlu, na dotaz bolest hlavy, migréna nebo nachlazení. Pokud tak uživatel zadá do vyhledávače „bolest kolene u dítěte“, pravděpodobně již nenajde kdovíjakou smrtelnou nemoc, ale něco mnohem reálnějšího.

Nová funkce bude prozatím výhradně pro území USA, ale postupem času a poměrně rychle, by se měla rozšířit mezi mnoho dalších území. Osobně tuto funkci uvítám, ačkoliv si nevzpomínám, že bych si na nejpopulárnějším vyhledávači světa kdy hledal, jakou nemoc mám, podle příznaků. Očividně jsem však jeden z mála, takže ti všichni, kdo něco podobného občas hledají, mohou zajásat, ačkoliv ještě nějakou chvilku si budou muset počkat.

Zdroj: droid-life.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat