reklama

Google experimentuje s recenzemi v Obchodu Play

Google experimentuje s recenzemi v Obchodu Play
2015-11-20T07:30:56+02:00
• 20. 11. 2015

Pokud si budete skládat počítač, vybírat notebook, 2v1, tablet či chytrý telefon, první by vás mohlo napadnout si projít recenze a dále se pak směřovat dle ohlasů uživatelů. V Obchodu Play by to tak mělo být též, ačkoliv ne vždy se tomu tak děje. Google si s těmito recenzemi trochu pohrává, z pohledu koncového uživatele můžeme říci, že se jedná o jakýsi průzkum toho, co uživatelé zanechávají v komentářích pod aplikací a zda se recenze neopakují příliš často.

nexus2cee_Screenshot_2015-11-18-23-23-37-329x585 PitifulGentleAnophelesmosquito

Vlevo je snímek obrazovky, vpravo GIF – nutno rozkliknout

Bohužel u aplikací najdeme plno špatných či zbytečných, respektive spamerských, komentářů, díky nimž velké množství uživatelů všeobecně kašle na recenze a radši si aplikaci stáhnou a vyzkouší sami. Nicméně během pár minulých let se Google snažil eliminovat tyto komentáře a zobrazovat především ty užitečné.

Z velké většiny se to daří a nyní to vypadá na další pokrok Googlu. Přeci je si projít všechny komentáře a zjistit, který se kolikrát opakuje nebo má velmi podobný obsah, je dobrý nápad. Google tím tak získává další informace, což zákonitě vede k dalšímu pokroku v bránění zobrazování zbytečných komentářů u aplikace.

Bohužel vyvstávají problémy s nimiž se vývojáři musí popasovat. Jedná se především o verzování. Už jsem párkrát viděl, že vývojáři různých aplikací dokázali přejít ze starší dobré verze na novou plnou chyb, které následně nechtěli nebo nebyli schopni opravit. I tomu algoritmus musí přijít na kloub a vyřešit následné hlášení a vyřazení nechtěných komentářů.

Zatím však vidíme pouze experimenty, kód nebo více informací není k dispozici, přičemž Google se k tomu také nevyjádřil. Věřím však, že se opět dává do pohybu určitá zaprášená část s níž bylo nutné pohnout a že vyjasnění těchto experimentů přijde záhy.

Zdroj: androidpolice.com

reklama
reklama

Student zabývající se tvorbou grafiky, a to jak webových stránek, webových či mobilních aplikací, tak i marketingových produktů. Ve volném čase píše články, testuje nebo recenzuje různá zařízení, která se mu připletou pod ruku. Kontaktní email - pavel.mares@dotekomanie.cz.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim