Dárek od Vodafone využívá již 250 000 Čechů!

Dárek od Vodafone využívá již 250 000 Čechů!
2012-09-30T14:24:19+02:00
• 2. 12. 2010
2

vodafone

Vodafone letos opět naděluje vánoční dárek v podobě MMS či SMS zpráv. Znovu si svůj dárek nepřichystal pouze pro své zákazníky, ale i pro zákazníky svých konkurentů. Tento dárek lze získat registrací do komunikačního portálu Vodafone park, jehož prostřednictvím poté zprávy odesíláte.

Podle oficiální tiskové zprávy Vodafone této nabídky využilo více než 250 000 Čechů. Za pouhé 4 týdny trvání této kampaně tak vzrostl počet registrovaných uživatelů o 130 tisíc. Jedna třetina ze všech registrovaných je tvořena zákazníky konkurentů.

Denní počet registrovaných se blíží hranici 10 tisíc. Prostřednictvím Vodafone parku se tak týdně pošle až 1 milion zpráv. Vodafone park je přístupný všem 14 milionům SIM kartám v ČR.

voafonepark

( Vodafone park – své kontakty lze ukládat, poslat zprávu více lidem naráz, při odeslání zprávy nikdo nepozná, že ji neposíláte z internetu, ale z telefonu)

Každý registrovaný může zdarma prostřednictvím parku odeslat až 500 SMS či MMS zpráv. Nabídka platí po tři měsíce od nové registrace, nebo od 1.11.2010 do 31.1.2011 pro registrace stávající.

Sám ředitel online prodeje a péče o zákazníky je velmi spokojen s touto kampaní. Dokazují to i jeho slova:

„Těší nás, že si Vodafone park získal příznivce i mezi zákazníky konkurence, kteří tvoří téměř 65 000 nově registrovaných uživatelů tohoto unikátního portálu,“

Nechme se překvapit, zda na Vánoce dojde k přetížení serveru nebo počet uživatelů přesáhne půlmilionovou hranici.

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Roman Taliano

Zakladatel mobilního blogu Dotekománie. Stále věrný své značce HTC. Fanoušek dotykových tabletů, telefonů ale i her a počítačů. Sportovní nadšenec ( cyklistika, fotbal, florbal a plavání ), ale také fanoušek.

Komentáře

Pochop, jim nejde o nějaký dárek, ale o to, aby zakoše nalákali na Park, stejně jako loni na Internet v mobilu. Jaký zisk z toho budou mít, nevím, asi tam můžou lépe lidem něco prodat nebo získat někoho od „konkurence“, dycky de jenom o peníze. Konkurovat cenou nemůžou, protože by jim to počet zákazníků ani zisk nezvýšilo. Takže to zkoušejí všelijak jinak a co z toho má zákazník je jim u zadele.

A z mobilu Vodafone to zdarma není. Hlavně že je to i pro zákazníky jiných operátorů. Takže ti, co nemají internet, tak mají smůlu. PS: KDYŽ PRO VŠECHNY, TAK PRO VŠECHNY?

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat