Domů » Články » Android »
V dnešní době je normální, že v aplikacích jsou umístěny reklamy, aby mohla samotná aplikace být zdarma. Samozřejmě existuje pár dalších způsobů, jak na sebe upozornit, ale jediná reklama zatím chyběla. Jedná se o reklamu ve výsledcích vyhledávání aplikací v Obchodu Play. Ta by nově mohla zobrazovat jako první tituly vývojářů, jež si za to zaplatí.
Google hodlá jasně označit tyto aplikace, aby je mohl uživatel poznat na první pohled. Jedna z variant může vypadat tak, že ve výpisu aplikací bude u těchto sponzorovaných malá ikonka, jež je odliší od zbytku seznamu. Avšak jejich funkčnost je jasná. Ať už narazíte na jakoukoliv sponzorovanou aplikaci, můžete si být jisti, že po kliknutí na odkaz, zůstanete v Obchodu Play. Odkazy totiž budou vést pouze na samotné aplikace a nikoliv na webové stránky či jiné služby.
Tento menší projekt je zatím v začátcích a pravděpodobně se do něj zapojí jen pár stovek či tisíců vybraných uživatelů. Avšak můžeme očekávat, že brzy tento systém poběží na ostro. Další menší zprávou, kterou se pochlubil Google, jsou „výplaty“ vývojářů za jejich aplikace v Obchodu Play. Google oficiálně oznámil konečnou hodnotu za minulý rok. Ono číslo se pohybuje na hodnotě 7 miliard dolarů (~171 miliard českých korun). U Applu se hodnota zastavila až na neskutečných 10 miliardách dolarů (~245 miliard českých korun). Avšak Android nabývá na popularitě, tudíž možných budoucích platících zákazníků stále přibývá.
Zdroj: androidpolice.com
Domů » Články » Android »
WhatsApp Web pro Operu a Firefox
Apple oznámil keynote na 9. března
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
vojta001
3. 3. 2015, 20:40Jen mi trochu skřípe ta poslední věta. Hlavní, kde se teď Android rozšiřuje je Indie a spol. což si nemyslím, že by byla typická země lidí nakupujících hromady aplikací. Ale je to taky jen názor