Zdroj: Dotekománie
Domů » Články »
YouTube oznámil nová pravidla zaměřená na omezení clickbaitového obsahu, konkrétně videí, jejichž náhledy či názvy slibují něco, co skutečný obsah nesplňuje. O této skutečnosti jako první informoval web TechCrunch. Společnost Google plánuje postupné zavádění pravidel nejprve v Indii, přičemž během několika měsíců se rozšíří i do dalších zemí.
Co přesně YouTube označuje za clickbait?
Podle blogového příspěvku YouTube se opatření zaměří na takzvaný „závažný“ clickbait, který záměrně uvádí diváky v omyl. Typickými příklady jsou videa se zcela jinými názvy, která se tématu vůbec nevěnují, nebo náhledové obrázky opět se zavádějícím popisem, který žádné relevantní informace neobsahuje. Zvláštní důraz bude kladen na videa týkající se aktuálního dění a zpravodajství.
Jak bude YouTube nové pravidlo prosazovat?
V rámci zavádění nových pravidel v Indii YouTube plánuje odstraňovat videa, která jej porušují bez toho, že by byl tvůrce zablokován. Podle vyjádření platformy je cílem nejprve edukovat tvůrce obsahu, a proto se kontrola zaměří především na nově nahraná videa.
YouTube tak pokračuje v úsilí zvýšit kvalitu obsahu na své platformě a předejít klamavým praktikám, které mohou poškodit důvěru uživatelů. Zda budou tato opatření účinná a jak ovlivní tvůrce, ukáže až jejich širší implementace v nadcházejících měsících.
Zdroj: theverge.com
Domů » Články »
Co to Apple zase vymyslel… [podcast]
Apple nabízí ochranu před spywarem pomocí notifikací o hrozbách
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře