Zdroj: Dotekomanie.cz
Domů » Články »
Google získává finanční prostředky zejména z reklamy, kterou nabízí i ve svých službách. Výjimkou není ani služba Gmail, kde se reklama objevuje již velmi dlouho, ale spíše v decentním množství, zpravidla na začátku kategorie. V poslední době se zde objevovala dvě reklamní sdělení, aspoň podle našeho pozorování. Zřejmě došlo ke změně a Google začíná nabízet více reklamy.
Více reklamy
V tito chvíli Google nevydal jakékoliv oficiální prohlášení, ale samotní uživatelé si začínají převážně na sociálních sítích ztěžovat na množství reklamy. V první řadě Google začíná nabízet větší množství reklamy na začátku kategorií. V některých případech uživatelé vidí i čtyři reklamní sdělení, což se týká webového rozhraní i mobilní aplikace.
Daleko horší umístění je podle uživatelů reklama mezi běžnými e-maily. Ty se objevují spíše nahodile a jsou označeny malou zkratkou „Ad“. Jak můžete vidět na obrázku níže, tak se může jednat skutečně o matoucí zobrazení, takže je pravděpodobnější, že si uživatel danou reklamu rozklikne.
Je možné, že se jedná o chybu, nebo případně o testování zobrazování většího množství reklamy. Jen je škoda, že ji Google i tak zobrazuje i těm, co předplácí službu Google One. Právě u těchto uživatelů bychom očekávali, že aspoň z Gmailu zmizí jakákoliv reklama. Snad Google brzy poskytne nějaké vysvětlení nebo nápravu.
Zdroje: twitter.com, 9to5google.com
Domů » Články »
WhatsApp testuje sdílení stavu z aplikace přímo na Facebook
T-Mobile nabízí do konce května zvýhodněný tarif
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře