YouTube deaktivuje komentáře a reklamu v rámci dětského obsahu

YouTube deaktivuje komentáře a reklamu v rámci dětského obsahu
2019-09-07T11:30:48+02:00
• 7. 9. 2019
2

Společnost Google v příštích měsících zavede nové způsoby ochrany pro děti, které využívají streamovací platformu YouTube. V rámci této změny budou odstraněny personalizované reklamy a komentáře k dětskému obsahu, shromažďování údajů diváků dětského obsahu bude sníženo na holé minimum – tedy pouze potřebné k provozu služby. Dále budou tvůrci obsahu povinni označit obsah pro děti. 

YouTube chce ochránit děti před negativním obsahem

V případě, že jste nesledovali nedávné drama ohledně Elsagate, nabídneme vám shrnutí. Krátká verze je taková, že nějaký obsah na YouTube prezentovaný dětem nebyl adekvátně moderován ani recenzován. V důsledku toho bylo odhaleno velké množství na první pohled přátelských videí, které obsahovaly nevhodný obsah pro děti. A přitom se zdálo, že jde pouze o komiksová videa. 

Od té doby se YouTube pokouší přesunout větší část obsahu vhodného pro děti do aplikace YouTube Kids a zvýšit úsilí v rámci ručního moderování. Nedávno také služba zavedla nové filtry obsahu pro další věkové skupiny, ale na základě rozhodnutí FTC to bylo málo. Aby YouTube dále vylepšil způsob, jakým nakládat s dětským obsahem, stanovil konkrétně pět hlavních změn, jež plánuje zavést:

  • Každý, kdo sleduje dětský obsah na YouTube, bude považován za dítě, což znamená, že bude snížen sběr dat těchto uživatelů, a to na minimum nezbytné pro podporu provozu služby.
  • Personalizované reklamy se přestanou zobrazovat v rámci obsahu pro děti.
  • Komentáře a oznámení týkající se dětského obsahu budou deaktivovány.
  • Tvůrci obsahu budou muset identifikovat dětský obsah a videa budou také kategorizována pomocí strojového učení.
  • Povinné roční školení pro týmy společnosti YouTube týkající se ochrany dětí.

Zdroj: androidpolice.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Jaroslav CIPRYÁN

7. 9. 2019, 14:30

….komiksovÁ videa

Přemysl Vaculík

VIP 7. 9. 2019, 15:31

Hups, opraveno, díky.

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat