reklama

Fitbit Ionic: Adidas Edition jsou nové sportovní hodinky zvláště pro běžce

Fitbit Ionic: Adidas Edition jsou nové sportovní hodinky zvláště pro běžce
2018-03-02T18:43:13+02:00
• 2. 3. 2018
1

Fitbit na veletrhu MWC v Barceloně představil novou edici hodinek Fitbit Ionic. Ty mají přídomek Adidas Edition a jsou propojeny se sportovní aplikací Adidas Train, která pro daného uživatele personalizuje cvičení.

Personalizovaný trénink za který si připlatíte

Nová edice hodinek Fitbit Ionic: Adidas Edition přináší všechny známé funkce pro zdraví a kondici loni představených Fitbit Ionic, avšak kromě loňského modelu má nyní zabudovanou aplikaci s názvem Adidas Train, která se zaměřuje na běh, pomáhá zlepšit fyzičku, sílu a flexibilitu, kontinuální monitorování tepové frekvence, automatické detekování běhu nebo jiného sportu, monitorování spánku a vodotěsnost do hloubky 50 metrů.

Ze zařízení lze též poslouchat hudbu, kterou lze uložit přímo do vnitřního úložiště nebo pouštět skrze aplikaci Deezer. Poslech hudby si zprostředkujete pomocí propojení s bluetooth sluchátky. Ve Fitbit App Gallery lze najít více než 400 aplikací a vzhledů ciferníku.

  • Dynamic Warm Up: cvičení určené k zahřátí a přípravě těla k výkonu (5 min)
  • Power Pace: určené k trénování těla pro větší pružnost, sílu a efektivitu (10 min)
  • Metabolic: pro zvýšení rychlosti metabolismu (15 min)
  • Run Activation: pro zlepšení stability kyčle, středu těla a ramen (5 min)
  • Strong Strides: pro zlepšení síly během běhu (10 min)
  • Post Run: závěrečné protahování (5 min)

Fitbit Ionic: adidas Edition

„Výdrž na jedno nabití až pět dní. Vestavěná GPS a další vyspělé zdravotní a kondiční funkce ve Fitbit Ionic v kombinaci se cvičením založeném na pohybu vyvinutém společností Adidas tvoří z náramku bezkonkurenční zařízení ve své třídě nositelných náramků,“ uvádí Tim Rosa, marketingový ředitel společnosti Fitbit.

V České republice a na Slovensku budou k dispozici u maloobchodních prodejců začátkem dubna za doporučenou cenu 8490 Kč, resp. 329,95 EUR.

Zdroj: Tisková zpráva

reklama
reklama

Karel Čapka

Třiadvacetiletý absolvent žurnalistiky na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Zajímá se o moderní technologie, sociální sítě a má rád focení. Vždy si najde chvilku na čtení a baví ho učit se novým věcem. Zajímají jej dějiny, politika, geografie, Formule 1 a vlastně ode všeho něco.

Komentáře

Petr Hošek

3. 3. 2018, 20:45
Android aplikace

To si asi moc lidí nekoupí…

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim