reklama
samsungobr

Dropbox zavádí dvoufázové ověření po vzoru Googlu a Facebooku

Dropbox zavádí dvoufázové ověření po vzoru Googlu a Facebooku
2017-11-15T17:17:32+00:00
• 11. 8. 2017

Mít silné heslo k jakémukoliv účtu v dnešní době nestačí. Pakliže chcete zvýšit míru zabezpečení, každý vám doporučí, abyste si aktivovali dvoufázové ověření, pokud to daná služba nabízí. Společnosti jako Facebook a Google už nasadily novější typ, který umožňuje skrze mobilní telefon verifikovat, že se přihlašujete na nějakém dalším zařízení – zde je potřeba mít nainstalované jejich aplikace a být v nich přihlášený.

S podobnou funkcí přichází i Dropbox, ale v jeho případě se spíše jedná o sekundární tip potvrzení, že se přihlašujete třeba na počítači. Samozřejmě musíte mít aktivované základní dvoufázové ověření. Pokud nechcete zadávat šestimístný kód z generátoru, můžete kliknout na odkaz „Having trouble getting a code?“ při přihlašování.

Následně se vám ukáže seznam zařízení, kam bude odeslána výzva s potvrzením vaší identity. Po potvrzení poslání výzvy se vám na mobilním zařízení, na kterém máte aplikaci nainstalovanou, ukáže notifikace. Po jejím rozkliknutí se zobrazí základní informace jako účet, zařízení a lokace. Po potvrzení dojde k automatickému přihlášení třeba na počítači.

V případě Dropboxu se nejedná o nahrazení původního zadávání časového kódu. Je to druhá možnost, která vyžaduje několik kliknutí navíc. Zřejmě ještě bude nějakou dobu trvat, než nahradí současný systém a zadávání šestimístného hesla bude jako náhradní možnost.

Zdroj: 9to5mac.com

reklama
reklama

Michal Král

Jsem kameraman, grafik a fotograf na volnoběžce. Starám se o svůj pořad, mobil, fotoaparát a žaludek. #NaDotek #iPhone #KralPhotography #Svíčková

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit