Dotekomanie.cz

Výsledek kampaně „Chci výhodnější tarif“ [aktualizováno]

Aktualizováno 13. 6.

Po více než měsíci zde máme výsledek kampaně „Chci výhodnější tarif“ od dTestu. Do aukce se přihlásilo několik subjektů a vítězný tarif byl vybrán od virtuálního operátora MOBIL OD ČEZ. Konkrétně se jedná o dva tarify, které lze navýšit o data:

Bohužel se do aukce nepřihlásil ani jeden z běžných operátorů. Předseda asociace Telefonující.cz, Svatopluk Bartík k této situaci dodává:

„Znovu se jasně ukazuje, že čeští mobilní operátoři nemají zájem si nijak cenově konkurovat v segmentu běžných koncových zákazníků. Jelikož žádný z nich se ani do aukce nepřihlásil, máme důvody se domnívat, že O2, T-mobile a Vodafone působí v prostředí kartelu, který hrubě poškozuje několik milionů českých koncových zákazníků.“ A k tomu dodává: „Přitom vloni dvakrát dTest úspěšně soutěžil levnější tarify plynu a elektřiny pro domácnosti, dodavatelé si tam bez problémů konkurují a přitom nemají problém dosahovat přiměřených zisků.“

V současné době dochází k šetření v rámci ÚOHS, ale výsledky zatím nejsou známé. Jedno je jasné. Jakákoliv podobná kampaň zjevně nepřinese výhodnější nabídku. Operátoři očividně nehodlají reagovat na tento způsob vyjednávání.

Původní článek 3. 5.

Ceny mobilních tarifů se v tomto roce pohnuly, stejně jako nabízené služby. Bohužel nedošlo ke snížení cen, ale jen ke kosmetickým úpravám, jež nabízí o něco lepší specifikace. I tak jsou tarify stále předražené v porovnání s jinými nabídkami v Evropě. Již jsme vás informovali o akcích spotřebitelské organizace Telefonujici.cz, ale nyní přichází samotný časopis dTest.

dTest chce jít do aukce

Ten vytvořil specifickou kampaň, která vznikla na základě chlubení několika ministrů. Vše v podstatě odstartoval Andrej Babiš, když se pochlubil tím, jak se mu podařilo vyjednat „polské“ tarify. Nová kampaň časopisu dTest se jmenuje „Chci výhodnější tarif“.

Cílem je seskupit co nejvíce zájemců a následně odstartovat aukci. Do ní by se měli přihlásit operátoři a nabídnout výhodnější tarify a služby. Časopis dTest si od celé akce slibuje lepší nabídku pro ty, co se zapojí.

Přihlásit se můžete do 31. května na oficiálních stránkách. Dva týdny na to dojde k oznámení vítěze aukce, přičemž zájemci o tarify budou mít čas do 30. června, aby se rozhodli, jestli přijmou nabídku či nikoliv.

Časopis dTest k celému projektu stanovil hlavní body, za které se zaručí, pakliže přijmete tarif:

Exit mobile version