Domů » Články »
Americká společnost sídlící v Cupertinu se znovu vrátila na svůj trůn, tedy alespoň co se prodejů chytrých hodinek týká. Důkazem toho jsou zcela nové statistiky, jež odhalují celkovou popularitu Apple Watch za první čtvrtletí roku 2017.
Apple si v tomto roce nevede vůbec špatně. Podle Strategy Analytics společnost prodala více než 3,5 mil. kusů Apple Watch, což z ní dělá absolutní jedničku na trhu. Apple dokázal svým marketingem předběhnout také konkurenčního výrobce Fitbit, který se zaměřuje hlavně na chytré náramky, jež mají majitelům pomoci k lepším zdravotním výsledkům.
Apple nyní vlastní 15,9 % globálního trhu. Fitbit je na tom o poznání hůře, neboť dokázal prodat „jen“ 3,0 mil. kusů tzv. wearables zařízení. Zajímavé okolnosti potkaly především čínského výrobce známého jako Xiaomi, protože právě on dokázal za první čtvrtletí roku 2017 prodat 3,4 mil. kusů zařízení.
Apple ve stejném čtvrtletí loňského roku dokázal prodat pouhých 2,2 mil. kusů Apple Watch, zatímco Fitbit 4,5 mil. kusů. Výrobci s logem nakousnutého jablka na záda stále dýchá společnost Xiaomi, neboť právě ona vlastní druhou větší část globálního trhu – 15,5 %. Ovšem z jejího pohledu se jedná o znatelný roční pokles – ve stejném období v roce 2016 jí patřilo 20,9 % (Applu jen 12,1 %). Pokles zaznamenal také Fitbit, jehož prodeje se propadly z 24,7 % na 13,2 %.
Apple nám však stále neposkytl oficiální prodejní čísla, neboť je zahrnuje do kategorie „Other Products“, kde se mimo jiné nacházejí další produkty, včetně Apple TV, Beats, iPodu a další. Nicméně, celkový výdělek této kategorie za první čtvrtletí tohoto roku činil 2,87 mld. dolarů
Zdroj: macrumors.com
Domů » Články »
Samsung – první telefon s duálním foťákem asi bude Galaxy C10
V aplikaci Waze si můžete namluvit vlastní hlasové povely
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře