Domů » Články »
Aktualizováno 21. 11.
Obchod XiaomiForSale, který si zažil své velké entrée na evropském trhu, nám poskytl vyjádření ohledně celé situace, která je popsaná níže. V emailu nám společnost jednoduše sdělila, že došlo k uzavření servisních center v Evropě. Na druhou stranu otevřeli jedno velké v Hong Kongu.
K této změně došlo zejména s ohledem na větší zájem z Malajsie a Indonésie, kam nyní směřuje veškerá pozornost celé společnosti. Přiznávají, že Facebook stránky a emailová komunikace v Evropě není nyní jejich hlavní prioritou. Jinak řečeno – zdejší trh je už nezajímá. Taktéž uvádí, že se postarají o opravy a případně o navrácení peněz, aby bylo vše v pořádku.
Spíše se jedná o nešťastné řešení. Zákazníci jsou tak vydání na nemilost asijské společnosti, jejíž zájmy jsou nyní absolutně někde jinde. Bohužel je oficiální eshop stále v češtině a stále láká na zajímavé ceny. Proto, aspoň za naši redakci, nedoporučujeme nákup u XiaomiForSale.
Původní článek 18. 11.
Společnost Xiaomi se těší velkému zájmu, hlavně díky nabízeným modelům. Nejen smartphony lákají na poměrně zajímavý poměr ceny a výkonu. Jelikož sama společnost ještě neexpandovala do Evropy a vše řeší lokální obchodníci, může být někdy problém najít věrohodný eshop. Naštěstí v České republice se dá najít několik firem, které navíc zajišťují i servis. V minulém roce se ale objevil nový eshop, který lákal na ještě zajímavější podmínky a zejména na ceny zařízení.
Konkrétně se tehdy dostalo velké mediální pozornosti eshopu XiaomiForSale. Lákavě vyhlížející ceny byly sice zajímavé, ale už tehdy jsme měli tak trochu pochyby o udržitelnosti strategie této společnosti. Navíc obchodní podmínky se nedaly srovnat s těmi, co nabízí české firmy. Po roce se k nám dostávají zprávy, že nákup v tomto obchodě nemusí být plynulý a pohodlný. Zejména tehdy, pokud chcete reklamovat zařízení Xiaomi.
Problémy s XiaomiForSale
V rámci České republiky měl fungovat servis MiPoint servis. Nyní se ale ukazuje, že na pozadí jsou určité komplikace, které trvají již nějakou dobu.
Konkrétně se na nás obrátil čtenář, který chtěl reklamovat zařízení zakoupené u XiaomiForSale. Bohužel se již nemohl obrátit na MiPoint. Tato společnost totiž na svých Facebook stránkách uvádí následující:
Vážení zákazníci,
jak si někteří z vás všimli, komunita MIUIOS.cz ukončila před nějakým časem spolupráci s e-shopem xiaomiforsale.com. Doufali jsme, že nás se to týkat nebude. Po několika týdnech neúspěšném snažení se o získání finančních prostředků na opravy reklamací a také náhradních dílů od xiaomiforsale.com, jsme nuceni tuto spolupráci ukončit i my. Nedokážeme zaručit realizaci oprav v rámci záruky právě z důvodu výše uvedeného. Nově přijaté reklamace budou od dnešního dne odmítány s odkazem na email e-shopu xiaomiforsale.com, kde by mely být zákazníkům poskytnuty informace o dalším řešení reklamace.
Popřípadě je zde možnost mimozáruční opravy. Budeme se snažit Vám vyjít vstříc a nabídneme příznivější ceny oprav.
Omlouváme se za způsobené potíže, i když naše vina to není, ale nespolehlivost tohoto e-shopu vzrostla natolik, že je to už neúnosné.
MiPoint servis
Snažili jsme se zkontaktovat i XiaomiForSale, ale bohužel se nám do této chvíle nedostalo odpovědi. Po nahlédnutí na jejich Facebook stránku si nelze nevšimnout nespokojených zákazníků, kteří ve svých komentářích poukazují na nedostatky této společnosti – neodpovídá na dotazy a v některých případech ani nedoručí zakoupené zařízení, aspoň podle komentářů.
Jednoduše smůla?
V tuto chvíli bude zřejmě reklamace velmi náročná a podle zkušeností jiných zákazníků takřka nemožná. Jelikož XiaomiForSale sídlí v Hong Kongu, bude velmi komplikované vymáhat svá práva. (Řídí se hlavně tamějšími zákony.)
Pokud tedy budete potřebovat reklamovat zařízení zakoupené v XiaomiForSale, budete muset sáhnout do vlastní peněženky a zaplatit si opravu ze svého.
Vyčkáváme
Zaslali jsme dotaz ohledně nahlášených problémů společnosti XiaomiForSale. Bohužel se nám nepodařilo nikoho zkontaktovat a na emaily zatím nebylo odpovězeno – pouze jsme dostali automatizovanou reakci. Jakmile kdokoliv poskytne vyjádření, aktualizujeme článek.
Domů » Články »
Dvoufázové ověření na Android Wear je ještě rychlejší
Meizu zanedlouho uvede Pro 6 Plus a Pro 7
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Petr Štěpánek
23. 11. 2016, 7:31V okamžiku kdy Xiaomi prodává spousta zavedených obchodů, tak na nějakým Xiaomiforsale to koupí jen blázen.
Jiří Mrázek
19. 11. 2016, 22:31Firma je to česká, to už víme dávno, celé je to podvod. Jen trvalo než to prasklo…
P. Milli
18. 11. 2016, 15:05Stejně si myslím, že v pozadí bude figurovat nějaký čech, protože zakoupený telefon, později baterie a powerbanka, přišla ze skladu v Pardubicích.
Ján Valkovič
18. 11. 2016, 15:43http://gizchina.cz/2015/02/25/xiaomiforsale-kdo-je-skutecnym-vlastnikem/
René Zavadil
21. 11. 2016, 19:48Nemoznost aktivnich odkazu a napr. i zadni smajlici v komentarich delaji to, ze pak nikdo nic nekomentuje ;)
Přemysl Vaculík
21. 11. 2016, 23:38To je součást ochrany. Spam je svinstvo.