reklama

Máme se těšit na Facebook „Music“?

Máme se těšit na Facebook „Music“?
2015-07-03T07:46:02+02:00
• 3. 7. 2015

V tomto roce jsme se dočkali dalšího posunu na poli online hudebního obsahu. Nejnovější trend, kdy si uživatel platí měsíční částku za to, že může neomezeně poslouchat jakoukoliv nabízenou hudbu, se zalíbil i Applu. Ten tak začíná konkurovat službám jako Google Play Music, Spotify atd. Zřejmě se chystá na toto pole i další rival v podobě Facebooku.

images

Dle dostupných informací začal Facebook vyjednávat s velkými studii, jako jsou Sony Music Entertainment, Universal Music Group a Warner Music Group. Zatím má vést diskuzi se společnostmi o možnostech a podmínkách. V tuto chvíli není zřejmé, jakým způsobem chce Facebook zaujmout uživatele. Dle zdroje se má jednat o unikátní službu, ale již nebylo prozrazeno, co by to mělo být.

Je jasné, o co jde Facebooku – udržet uživatele na sociální síti nejdéle. Právě hudební obsah, který je tak populární, by měl přinést kýžené prodloužení času na Facebooku.

Zatím se nedá odhadovat, kdy by mohl Facebook uvést svou hudební novinku. Rozhodně má šanci oslovit mnoho uživatelů – 1,44 miliardy.

Zdroj: theverge.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim