Dotekomanie.cz

Moto G slaví úspěch

Hlavní obrazovka launcheru Moto G

Motorola u svého smartphonu Moto G zvolila taktiku nízké ceny, aniž by příliš šetřila na parametrech a konstrukci, díky čemuž mohla zaujmout širokou škálu zákazníků. To se podle posledních zpráv vyplatilo, protože za šest měsíců od vydání tento mobil vygeneroval 6 % prodejů smartphonů ve Velké Británii. To sice nezní jako nijak vysoké číslo, ale vezmeme-li v potaz, že ještě donedávna byla tato značka v Evropě na ústupu a její zastoupení na trhu bylo mizivé, je to úctyhodný nárůst.

Podobný prudký růst je patrný například i u francouzské společnosti Wiko, která se za podobný časový úsek vytáhla na 8,3 % prodejů ve Francii, nebo u Xiaomi, jejíž zařízení tvoří 18,5 % prodejů v Číně. Podle Motoroly samotné je Moto G nejúspěšnějším a nejlépe prodávaným smartphonem v její historii.

Zajímavé také je, že zákazníci kupující tento telefon jsou převážně z věkové skupiny 16 až 24 let a jsou z 83 % muži. Fakt, že většinou patří mezi sociální vrstvu s nižšími příjmy, pak již vzhledem k cenové kategorii nikoho nepřekvapí.

Úspěch Motoroly je možné brát jako důkaz, že jednou z nejlepších metod, jak posílit svoji slábnoucí pozici na trhu se smartphony, je přijít s levným zařízením s nadprůměrnými parametry místo drahých zařízení, s byť těmi nejlepšími parametry. Společnost si je svého úspěchu vědoma a údajně plánuje vydat odolnou verzi Moto G, která by mohla zaujmout ještě mnoho dalších potenciálních zákazníků.

Zdroj: kantarworldpanel.com

Exit mobile version