Dotekomanie.cz

ČEZ se chlubí novou aplikací, ale ta to schytává v recenzích

fve edu 10 20211207 152728 1600x900x

Zdroj: ČEZ

Dnes má kdejaká společnost nabízí aplikaci ke svým službám, ať se jedná o mobilního operátora nebo nějakého distributora. ČEZ Distribuce představil v tomto týdnu aplikaci Proud, která má zejména napomoci zákazníkům v získávání přehledu odebíraných služeb a také například v komunikaci. Recenze ale nejsou nikterak pozitivní.

Proud

Jak byste od takové aplikace očekávali, tak nabízí funkce jako přehled spotřeby, informace o odstávkách a poruchách, samoodečet elektřiny, notifikace upozorňující na odstávky, poruchy a změny stavu požadavku, možnost nahlásit poruchu nebo zadání požadavku včetně fotografií a GPS, možnost kontaktování přímo z aplikace a sledování stavu řešení.

„PROUD je jedním z velkých milníků v rámci digitalizace naší společnosti a posouvá nás opět o krok blíž v současné, snadné a přehledné komunikaci s našimi zákazníky. Pokračuje tak inovace naší společnosti, kdy do roku 2025 investujeme do moderních digitálních technologií více než 23 miliard korun,“ říká Martin Zmelík, generální ředitel ČEZ Distribuce.

Asi tou nejlepší funkcí bude možnost samoodečtu, kdy na konkrétním odběrovém místě můžete zadat přímo aktuální stav, který se objevují na displeji elektroměru. Také někteří ocení informaci, kdy dochází ke spínání nízkého tarifu.

Zdroj: ČEZ

Možná byste si řekli, že záporné recenze budou hlavně směřovány na cenu energií a uživatelé si jednoduše budou vybíjet zlost, ale ve skutečnosti se jich hodně věnuje samotné registraci nebo spíše přihlášení. Mnohým se nedaří do aplikace dostat a také vyčítají komplikované přihlášení. Zde jsou ukázky recenzí v Obchodě Play:

Celkově si aplikace Proud za svou krátkou existenci již vysloužila 138 recenzí a má celkové hodnocení 2,2 hvězdičky z 5. Je evidentní, že vývojáři budou muset zabrat, aby uživatelé a zákazníci byli spokojení. Aplikace je dostupná pro Android i iOS.

Zdroj: Tisková zpráva

Exit mobile version