Dotekomanie.cz

Pojistnou událost nyní můžete ohlásit přes mobilní aplikaci KB

Mobilní banka

Komerční banka umožňuje svým zákazníkům přístup ke svému účtu a dalším produktům prostřednictvím aplikace Mobilní banka, která nově nabízí i možnost nahlášení pojistných událostí. Není tedy potřeba kontaktovat telefonicky operátora na lince ohledně pojistné události, stačí využít aplikaci přes Android či iOS. Novinka přišla do aplikace před koncem roku. Banka se tak snaží minimalizovat nutnost přímého kontaktu s klientem a tak oběma stranám ušetřit čas.

Obdoba konkurenčních bank, avšak s několika drobnostmi navíc

Aplikace od Komerční banky s názvem Mobilní klíč dělá stejné služby, jako aplikace jiných bank. Mezi základní funkce patří zobrazení finančního stavu na účtu, umožní vyhledat blízké bankomaty, nastavíte si snadno limity na účtu i na kartě, vykonáte platbu a tak dále. Kromě těchto základních funkcí nabízí i možnost podívat se na finanční produkty KB a nasimulovat si například výši hypotéky či spotřebitelského úvěru. Aplikace podporuje i WearOS, pro uživatele podstatné informace může tedy nosit na zápěstí v hodinkách.

Mobilní banka nově nabízí pro koncového uživatele i možnost nahlášení pojistné události prostřednictvím aplikace. Uživatel může bance nahlásit pojistnou událost jak škodu na majetku, tak i když se stane úraz. Uživatel samozřejmě musí mít aktivní produkty Pojištění majetku či MojeJistota. Při hlášení události je možné rovnou zaznamenat veškeré potřebné dokumenty a i fotografie a následně je skrze aplikaci odeslat a vyčkat na plnění pojistné události.

Zdroj: tisková zpráva

 

 

Exit mobile version