Dotekomanie.cz

Apple musel změnit prodejní strategii u letošních iPhonů

Budeme k vám skutečně upřímní. Letos představené iPhony se neprodávají tak dobře, jak si společnost Apple původně naplánovala. S touto informací přišlo hned několik zdrojů, včetně velmi úspěšných analytiků. 

S takovou skutečností se žádná společnost nechce vyrovnat. Společnost s logem nakousnutého jablka se proto rozhodla přistoupit na agresivnější marketing. Dokonce jednu ze strategií Applu představila i agentura Bloomberg. 

Apple chce větší poptávku po XS a XS Max

Apple se podle všeho rozhodl zaměřit hlavně na prodeje nových vlajkových modelů XS a XS Max, a to hlavně v tomto předvánočním období. To je mimo jiné důvod, proč se mnoho marketingových specialistů Applu přesunulo na tento projekt. 

Kalifornský gigant to myslí opravdu vážně a chce mít vše rychle nachystané. Proto se již nyní objevují první novinky v prodejní strategii Applu. V současné chvíli se největší změna odehrála na americké verzi webu, kde Apple nyní používá krátká a jasná hesla, díky kterým se snaží nové zákazníky zaujmout. Rozdílů si můžete všimnout na přiložené fotografii výše.

Opravdu by nás velmi zajímalo, kolik iPhonů společnost Apple v posledních měsících prodala. Bohužel pro nás se těchto informací zřejmě už nikdy nedozvíme, neboť se Apple rozhodl nezveřejňovat svá prodejní čísla. Spolehnout se tak musíme pouze na analytiky. 

Zdroj: 9to5mac.com

Exit mobile version