Dotekomanie.cz

Spotify si opět předplácí více uživatelů

blokování reklamy

Dnes zveřejněná finanční zpráva pro investory společnosti Spotify odhaluje skutečná čísla, která jsou v poslední době předmětem mnoha diskuzí. Hudební služba čím dál více bojuje s uživateli hledající bezplatnou cestu k poslechu hudby. Nicméně konečný výsledek za třetí čtvrtletní letošního roku hraje ve prospěch firmy a při udržení nově nastavených pravidel mají nakročeno k vytouženému cíli.

Spotify je na velmi dobré cestě

Hudební streamovací služba si oproti předchozímu čtvrtletí polepšila o čtyři miliony předplatitelů – v součtu jich v současné době má 87 milionů. Dokonce došlo také na nárůst celkového počtu uživatelů, který ještě v loňském roce činil 101 milionů, nyní 191 milionů. Bohužel však pro společnost zvýšené počty nevedly ke skutečnému zisku, a to i přesto, že nyní ztráty činí pouhých 6 milionů eur (v předchozím čtvrtletí 90 milionů eur). 

Spotify má opravdu velmi dobře našlápnuto a je jen na něm, jak se svou současnou pozicí do budoucna naloží. Společnost na své tiskové konferenci prohlásila, že velmi detailně sleduje, jak se uživatelé pohybují na její platformě – zda odcházejí ke konkurenci či zůstávají. 

Hudební streamovací služba se nyní velmi snaží svůj produkt zlepšovat. Důkazem toho je například nové vyhledávání napříč celou hudební platformou. Spotify totiž nyní nabízí rychlejší způsob vyhledávání. Když tedy klepnete na tlačítko Search, dostanete se na původní vyhledávací panel (v horní části aplikace). Novinkou však jsou další tlačítka pro vyhledávání v rámci vlastních nejlepších žánrů. 

Zdroj: engadget.com

Exit mobile version